Kompanija koristi avatare kako bi kreatorima sadržaja i brendovima pomogla da prodaju proizvode.

U aprilu su se pojavile informacije da TikTok radi na AI-generisanim avatarima, koje oglašivači mogu da koriste za prodaju svojih proizvoda na platformi. Sada su ti planovi i ozvaničeni, a TikTok je najavio AI-kreirane, digitalne avatare koje će početi da nudi kreatorima i brendovima na aplikaciji.

shutterstock-tiktok.jpg
Shutterstock 

Prema navodima TikToka, AI osobe bi trebalo da olakšaju kreatorima i poslovanjima da kreiraju brendirani sadržaj koji i dalje "deluje ljudski", ali bez vremena i resursa koji su potrebni da se napravi tipičan oglas, sa visokom produkcijom.

TikTok ovaj projekat započinje sa dve vrste avatara: unapred kreirani avatari zasnovani na plaćenim glumcima i prilagođeni avatari zasnovani na postojećim kreatorima i portparolima brendova. Ti avatari će u TikTok video klipovima promovisati proizvode i mogu da se prilagode da govore različite jezike zasnovano na ciljanoj publici.

Kompanija kaže da nova funkcija pokazuje kako generativni AI može da pomogne kreatorima da dođu do većeg broja ljudi na svojim platformama, a samim tim generišu i više zarade za sebe ili kompaniju.

Izvor: B92/Kurir/Darko Mulic