NETFLIX RAZVIJA PREKO 80 IGARA: Platforma planira da lansira po jednu svakog meseca
Foto: Shutterstock

gaming World

NETFLIX RAZVIJA PREKO 80 IGARA: Platforma planira da lansira po jednu svakog meseca

Tech -

Netflix trenutno ima preko 80 igara u razvoju, sa planovima da od ovog meseca svojim pretplatnicima objavi igru mesečno u Netflix Stories.

U svojoj najnovijoj strategiji za zaradu, Netflix CEO, predsednik i direktor Gregory K. Peters razgovarao je o planovima kompanije za igre i kako će postići rast.

Netflix, igre, Video Igre
foto: Shutterstock

Ono gde se kompanija najbrže kreće je sa interaktivnim narativnim igrama, koje Peters opisuje kao „lakše za pravljenje“. Oni su smešteni u Netflix Stories odeljak i tu će kompanija svakog meseca lansirati novu igru zasnovanu na popularnim serijama poput Emily u Parizu i Selling Sunset.

Peters je obećao da Netflix ima „mnogo više, uključujući veoma različite vrste igara koje tek treba da dođu u kvartalima i godinama koje su pred nama“.

Takođe Netflix predsednik i režiser Theodore A. Sarandos je govorio o igrama. „Mislim da je ideja o mogućnosti da uzmemo šou i damo superfanovima mesto da budu između sezona, pa čak i izvan toga, da mogu da koriste platformu za igru da uvedu nove likove i nove priče ili nove događaje zapleta, sada bi mogli da rade takve stvari i onda se mogu materijalizovati u sledećoj sezoni ili u nastavku filma."

Netflix, igre, Video Igre
foto: Shutterstock

Do sada je Netflix lansirao preko sto igara, iako su mnoge od njih malog obima.

Mobilna aplikacija Netflix uključuje brojne igre nezavisnih proizvođača kao deo pretplate, kao što su Grand Theft Auto, Football Manager i Sonic Mania, kao i originalne interaktivne priče zasnovane na Netflix emisijama kao što su Love is Blind i Perfect Match.

Peters je primetio da, iako je Netflix sebi postavio „prilično agresivne ciljeve rasta angažovanja“, koje je ispunio, uticaj na celokupno poslovanje je „i dalje prilično mali“ - kao i ulaganja.

Netflix, igre, Video Igre
foto: Shutterstock

Sada je, dakle, „posao da nastavimo da razvijamo taj angažman do mesta gde ima materijalnog uticaja na poslovanje“, rekao je on.

Krajem prošle godine, Netflix-ov šef gaminga Mike Verdu otkrio je da kompanija ima preko 10 igara u razvoju u internim studijima, plus 90 igara planiranih kroz ugovore sa spoljnim timovima.

Nejasno je kakva je tačna podela između in-house igara trećih strana za 80 koji su sada u razvoju, ili šta se promenilo od prošle godine.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja