TELEFON NE POKAZUJE NIKAKVE ZNAKOVE ŽIVOTA? Probajte par lakih koraka pre odlaska u skup servis
Ako nijedan od ovih koraka ne pomogne, možda je vreme da se obratite profesionalnom tehničaru ili proizvođaču vašeg telefona za zamenu ili popravku.
Ako vaš Android telefon ili tablet ima crni ekran i ne pokazuje znakove života, to može biti vrlo frustrirajuće. Međutim, postoji nekoliko koraka koje možete preduzeti kako biste potencijalno oživeli svoj uređaj.
Proverite napajanje
Prva stvar koju treba da uradite je da proverite da li vaš telefon reaguje na dugme za napajanje. Ako imate stariji uređaj sa uklonjivom baterijom, pokušajte da izvadite bateriju, sačekajte nekoliko sekundi i ponovo je umetnite.
Za moderne telefone sa neuklonjivim baterijama, držite dugme za napajanje pritisnuto nekoliko sekundi (obično između 10 i 30 sekundi, u zavisnosti od proizvođača).
Problemi sa punjenjem
Ponekad je problem jednostavno u praznoj bateriji. Proverite vaš kabl i adapter tako što ćete ih koristiti sa drugim telefonom da biste bili sigurni da rade ispravno. Ako je sve u redu sa kablom i adapterom, proverite da li postoji prašina ili prljavština u portu za punjenje na vašem telefonu. Najbolji način za čišćenje je korišćenje limenke sa komprimovanim vazduhom.
Proverite bateriju
Ako vaš telefon i dalje neće da se uključi, problem može biti u bateriji. Priključite uređaj na punjač i sačekajte minut da vidite da li se pojavljuje ikonica baterije na ekranu. Ako vidite malu crvenu ili neku drugu svetlost koja treperi, to znači da baterija nema dovoljno energije za uključivanje i potrebno je da je napunite najmanje 30 minuta pre nego što ponovo pokušate da uključite telefon.
Proverite na oštećenja
Proverite da li dugme za napajanje funkcioniše ispravno. Ako je dugme zaglavljeno ili ne reaguje, možda će biti potrebno da ga popravite ili zamenite. Takođe, moguće je da je ekran oštećen i ne prikazuje ništa, iako je telefon uključen. U tom slučaju, pokušajte da pozovete svoj telefon sa drugog uređaja. Ako telefon zvoni, problem je verovatno u ekranu.
Korišćenje računara za rešavanje problema
Možete pokušati da uključite telefon pomoću računara. Povežite telefon sa računarom pomoću USB kabla, pustite da se puni 15 minuta, isključite i ponovo priključite kabl u roku od 10 sekundi, i pustite da se puni još 30 minuta. Zatim pritisnite dugme za napajanje i držite ga pet sekundi, a zatim dodirnite Restart na ekranu.
Ulazak u Safe Mode
Safe Mode omogućava pokretanje uređaja sa samo sistemskim aplikacijama. Ako vaš telefon ne može da se pokrene zbog nedavno instalirane aplikacije, Safe Mode može pomoći da identifikujete problem. Držite dugme za napajanje dok se ne pojavi proces pokretanja, zatim odmah pritisnite i držite dugmad za smanjenje glasnoće i napajanje istovremeno. Ako se uređaj uspešno pokrene u Safe Mode-u, problem je verovatno u nekoj aplikaciji treće strane.
Resetovanje uređaja
Ako se problem sa crnim ekranom povremeno pojavljuje, fabrika reset može trajno rešiti problem. Ovo će obrisati sve podatke na uređaju, pa se pobrinite da napravite bekap svih važnih podataka. Da resetujete telefon, idite u Settings > General management > Reset > Factory data reset i dodirnite dugme Reset.
Ako nijedan od ovih koraka ne pomogne, možda je vreme da se obratite profesionalnom tehničaru ili proizvođaču vašeg telefona za zamenu ili popravku.
Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic
"SRBIJU I NJEN RAZVOJ NE SMEMO DA ZAUSTAVIMO" Oglasio se Vučić i poslao snažnu poruku: "Daću sve od sebe u naredne dve godine..." (VIDEO)