Generalni direktor Spotify-ja, Danijel Ek, potvrdio je da kompanija planira da ponudi ovakav plan, iako je još uvek u ranoj fazi razvoja

Spotify je konačno potvrdio uvođenje novog, skupljeg plana od svog trenutnog Premium plana. Godinama se spekuliše o ovoj opciji, koja se povremeno naziva "supremium" i koja bi trebalo da donese strimovanje višeg kvaliteta. Ove glasine su se pojavile prošle godine, a zatim ponovo u aprilu ove godine.

shutterstock-spotify-4.jpg
Shutterstock 
foto: Shutterstock

Tokom najnovijeg izveštaja o zaradi, generalni direktor Spotify-ja, Danijel Ek, potvrdio je da kompanija planira da ponudi ovakav plan, iako je još uvek u ranoj fazi razvoja. "Cena će verovatno biti oko 17 ili 18 dolara, ali radi se o deluxe verziji Spotify-ja koja ima sve prednosti trenutne verzije, ali mnogo više kontrole i viši kvalitet u svakom pogledu", rekao je Ek.

U drugim vestima vezanim za Spotify, kompanija je u drugom kvartalu ove godine (april-jun) dostigla 246 miliona pretplatnika, što je povećanje od 12% u poređenju sa istim periodom prošle godine.

shutterstock-spotify-2.jpg
Shutterstock 
foto: Shutterstock

Kompanija je dodala 7 miliona novih pretplatnika u poređenju sa prethodnim kvartalom, što je za milion više od predviđanja, što je dovelo do porasta akcija Spotify-a za 14% u pre-market trgovanju danas.

Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika sada iznosi 626 miliona, što je 14% više nego u istom periodu prošle godine. Ek je u izveštaju naveo da će Spotify nastaviti da koristi besplatne planove podržane oglasima na tržištima u razvoju, jer "angažovanje izgleda drugačije na ovim tržištima, kao i kanali za privlačenje korisnika, a konverzija na plaćanje može biti sporija."

Spotify planira da poveća svoje marketinške napore na ovim mestima i doda više pogodnosti besplatnoj ponudi.

Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic