Otpuštanja će pogoditi zaposlene na svim nivoima, od junior pozicija do najviših rukovodećih mesta

Bungie je najavio da će otpustiti 220 zaposlenih, što čini 17% njihove radne snage. Ova odluka dolazi zbog rastućih troškova razvoja, promena u industriji i trenutne ekonomske situacije. Pit Parsons, izvršni direktor Bungie-a, izjavio je da je potrebno izvršiti značajne promene u strukturi troškova i usmeriti razvojne napore isključivo na igre Destiny i Marathon.

shutterstock-bungie-3.jpg
Shutterstock 
foto: Shutterstock

Otpuštanja će pogoditi zaposlene na svim nivoima, od junior pozicija do najviših rukovodećih mesta. Parsons je obećao velikodušan izlazni paket za sve pogođene, uključujući otpremnine, bonuse i zdravstveno osiguranje.

Pored ovih otpuštanja, Bungie je najavio i dve ključne promene. Prva je dublja integracija sa Sony Interactive Entertainment, što će rezultirati premeštanjem 155 zaposlenih u Sony Interactive Entertainment.

"SIE je naporno radio sa nama kako bi identifikovao uloge za što veći broj naših zaposlenih, omogućujući nam da sačuvamo veliki deo talenta koji bi inače bio pogođen smanjenjem radne snage", izjavio je Parsons.

shutterstock-bungie-2.jpg
Shutterstock 
foto: Shutterstock

Druga promena je saradnja sa PlayStation Studios na novom akcionom naučno-fantastičnom projektu. Bungie planira da formira novi studio unutar PlayStation Studios za razvoj ove igre, što će biti treća franšiza pored Destiny i nove Marathon igre.

Parsons je priznao da su finansijski izazovi delimično posledica lošeg prijema igre Destiny 2: Lightfall. Bungie mora da pruži The Final Shape-u i Marathon-u dovoljno vremena za razvoj kako bi isporučili kvalitet koji igrači zaslužuju.

Na kraju blog posta, Parsons je najavio da će Bungie uskoro govoriti o svojim budućim ciljevima i projektima, ali to ćemo morati da sačekamo još malo.

Piše: Telegraf/Kurir/Darko Mulic