REKLAMAMA NA YOUTUBE-U SE NAZIRE KRAJ? Iz kompanije najavili promene, STIŽU DOBRE VESTI za sve korisnike koje nerviraju
Novi format reklama, Foto: Shutterstock

TESTIRAJU NOVI FORMAT

REKLAMAMA NA YOUTUBE-U SE NAZIRE KRAJ? Iz kompanije najavili promene, STIŽU DOBRE VESTI za sve korisnike koje nerviraju

Tech -

YouTube konačno planira da olakša malo svojim korisnicima ovaj deo iskustva sa aplikacijom, pa zato testira novi format oglasa.

YouTube testira novi format reklama
YouTube testira novi format reklamafoto: Shutterstock

Pokrenuli su eksperiment pri kom se testira prikazivanje oglasa na uživo strimovima u "picture-in-picture" formatu. Ovo znači da će se oglasi prikazivati kao "slika u slici", odnosno u manjem prozoru u okviru postojećeg.

Što se tiče strimera, YouTube je rekao da će oni moći da odaberu ovu opciju iz postavki koje se bave monetizacijom njihovog kanala, a PiP format oglasa moći će da se postavi i kao podrazumevani.

YouTube testira novi format reklama
YouTube testira novi format reklamafoto: Shutterstock

Mada je ovo u suštini dobar potez jer se čini kako YouTube konačno shvata koliko zapravo reklame mogu iznervirati korisnike, istovremeno je i dobar pokušaj platforme da odgovori ljude od instalacije programa za blokiranje oglasa.

(Kurir.rs/B92/I.M.)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track