Ovaj uspeh dodatno je učvrstio poziciju Kine na globalnoj gejming sceni, posebno nakon godina strogih regulatornih mera koje su usporavale razvoj industrije.

Black Myth Wukong, igra kineskog studija Game Science, koju podržava Tencent, postigla je ogroman uspeh odmah po lansiranju na globalnom nivou.

wukong.jpg
printscreen YT, D.M. 
foto: Printscreen YT, D.M.

Ova akciona-avantura igra, zasnovana na legendarnom Kralju majmuna, dostigla je više od 2,1 milion istovremenih igrača na platformi Steam u prvih nekoliko sati, što je čini drugom najpopularnijom igrom ikada na ovoj platformi po broju igrača u jednom trenutku.

Ovaj uspeh dodatno je učvrstio poziciju Kine na globalnoj gejming sceni, posebno nakon godina strogih regulatornih mera koje su usporavale razvoj industrije.

Black Myth Wukong je do sada najznačajnije kinesko lansiranje na PC-ju, privlačeći pažnju zbog činjenice da je u potpunosti razvijena od strane domaćeg studija, što je retkost među velikim naslovima koje podržava Tencent.

Lansiranje ove igre nije samo donelo popularnost igri, već je izazvalo i finansijske reakcije na tržištu. Akcije kompanija povezane sa studijom Game Science, uključujući Huayi Brothers Media i Citic Press, zabeležile su značajan rast.

U Kini, igra je dominirala društvenim mrežama, a popularnost je bila toliko velika da su neki brendovi, poput lanca kafeterija Luckin Coffee, ostali bez promotivnog materijala vezanog za igru.

Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic