Gigant društvenih medija pokreće novu alatku koja omogućava korisnicima da ostavljaju komentare ispod priča svojih pratilaca. Samo pratioci mogu da vide ove komentare, a samo ljudi koje korisnik prati mogu ostaviti komentar. Korisnici takođe mogu da isključe ovu funkciju.

shutterstock-instagram-2.jpg
Shutterstock 

Porast privatnih poruka i zatvorenih grupa stvorio je talas promena na društvenim medijima, a posebno je uticao na ponašanje korisnika koji objavljuju aktivno. Ovaj novi alat, na primer, kombinuje dve omiljene karakteristike generacije Z: Priče i DM.

„Ako pogledate kako tinejdžeri provode svoje vreme na Instagramu, oni provode više vremena u DM-ima nego u pričama, i provode više vremena u pričama nego u Feed-u“, rekao je Adam Moseri, šef Instagrama u jednom podjastu.

"Zapravo, u jednom trenutku pre nekoliko godina, mislim da sam ceo tim Stories stavio na razmenu poruka."

shutterstock-instagram-3.jpg
Shutterstock 

Jedna od posledica toga što korisnici provode više vremena u Instagram DM-ovima je to što ima manje prostora koje oglašivači mogu da ciljaju preko Meta-ine moćne marketinške platforme.

Ako ova funkcija može uspešno da podstakne korisnike da započnu razgovore u okviru priče umesto u DM-u, veća je verovatnoća da će nastaviti da listaju kroz priče koje prikazuju oglase.

Ovi komentari postoje kao privremeni razgovori pošto se priče automatski brišu nakon 24 sata.

shutterstock-instagram-2.jpg
Shutterstock 

Neki influenseri su uzbuđeni potencijalom izgradnje zajednice u pričama i promovisanjem više razgovora među svojim pratiocima.

„To će učiniti da se Story više oseća kao striming uživo i pitam se da li su tu stvari u trendu“, rekla je influenserka Arijana Natani. „Očigledno će to zadržati ljude u feedu priča mnogo duže, zbog čega sam uzbuđen kao neko ko objavljuje više priča nego objava u fidu.“

Influenserka Anuška Purohit rekla je da su uzbuđeni zbog ove funkcije jer će podstaći više javnih razgovora.

shutterstock-meta.jpg
Shutterstock 

„Toliko dugo sam čekao na ovakvu funkciju jer sam uvek u dilemi da li želim da objavim nešto u svojoj Stori ili na svom Feed-u jer želim da postoje razgovori o svemu što objavim“, rekla je ona.

Instagram je takođe počeo da uvodi novi dizajn za lajkove na objavama i Reels-ima. Sa novim dizajnom, neki lajkovi se pojavljuju kao plutajuće srce pored fotografije profila osobe. Kada korisnik dodirne plutajuće srce, šalje se u DM ćaskanje sa osobom.