Instagram storiji više nisu isti: Jeste li primetili ovu veliku promenu?
Gigant društvenih medija pokreće novu alatku koja omogućava korisnicima da ostavljaju komentare ispod priča svojih pratilaca. Samo pratioci mogu da vide ove komentare, a samo ljudi koje korisnik prati mogu ostaviti komentar. Korisnici takođe mogu da isključe ovu funkciju.
Porast privatnih poruka i zatvorenih grupa stvorio je talas promena na društvenim medijima, a posebno je uticao na ponašanje korisnika koji objavljuju aktivno. Ovaj novi alat, na primer, kombinuje dve omiljene karakteristike generacije Z: Priče i DM.
„Ako pogledate kako tinejdžeri provode svoje vreme na Instagramu, oni provode više vremena u DM-ima nego u pričama, i provode više vremena u pričama nego u Feed-u“, rekao je Adam Moseri, šef Instagrama u jednom podjastu.
"Zapravo, u jednom trenutku pre nekoliko godina, mislim da sam ceo tim Stories stavio na razmenu poruka."
Jedna od posledica toga što korisnici provode više vremena u Instagram DM-ovima je to što ima manje prostora koje oglašivači mogu da ciljaju preko Meta-ine moćne marketinške platforme.
Ako ova funkcija može uspešno da podstakne korisnike da započnu razgovore u okviru priče umesto u DM-u, veća je verovatnoća da će nastaviti da listaju kroz priče koje prikazuju oglase.
Ovi komentari postoje kao privremeni razgovori pošto se priče automatski brišu nakon 24 sata.
Neki influenseri su uzbuđeni potencijalom izgradnje zajednice u pričama i promovisanjem više razgovora među svojim pratiocima.
„To će učiniti da se Story više oseća kao striming uživo i pitam se da li su tu stvari u trendu“, rekla je influenserka Arijana Natani. „Očigledno će to zadržati ljude u feedu priča mnogo duže, zbog čega sam uzbuđen kao neko ko objavljuje više priča nego objava u fidu.“
Influenserka Anuška Purohit rekla je da su uzbuđeni zbog ove funkcije jer će podstaći više javnih razgovora.
„Toliko dugo sam čekao na ovakvu funkciju jer sam uvek u dilemi da li želim da objavim nešto u svojoj Stori ili na svom Feed-u jer želim da postoje razgovori o svemu što objavim“, rekla je ona.
Instagram je takođe počeo da uvodi novi dizajn za lajkove na objavama i Reels-ima. Sa novim dizajnom, neki lajkovi se pojavljuju kao plutajuće srce pored fotografije profila osobe. Kada korisnik dodirne plutajuće srce, šalje se u DM ćaskanje sa osobom.
"SRBIJU I NJEN RAZVOJ NE SMEMO DA ZAUSTAVIMO" Oglasio se Vučić i poslao snažnu poruku: "Daću sve od sebe u naredne dve godine..." (VIDEO)