Prema podacima koje je objavila internet strana "comScore", "onlajn" prodaja je tokom "Crnog petka" premašila prvi put u SAD milijardu dolara

VAŠINGTON - Šoping groznica nastavljena je na Internetu tokom "Sajber ponedeljka" u Sjedinjenim Američkim Državama i u Kanadi.

Period prazničnih kupovina počeo je u SAD prodajama u okviru "Crnog petka" koje su došle ranije ove godine i "onlajn" prodajama koje su njihov nastavak, preneli su francuski elektronski mediji.

Udruženje maloprodavaca u SAD navelo je da je 247 miliona ljudi posetilo prodavnice i butike na Internetu tokom četiri dana produženog vikenda.

Procenjuje se da su oni potrošili 59,1 milijardu dolara, skok od 13 odsto u odnosu na lane.

Prema podacima koje je objavila internet strana "comScore", "onlajn" prodaja je tokom "Crnog petka" premašila prvi put u SAD milijardu dolara.

Ti rezultati su ohrabrujući za maloprodavce koji će u nekim slučajevima ostvariti do trećine svoje godišnje prodaje do Božića, kao i 40 do 50 odsto profita.

Radi se o uticaju koji bi mogao da bude značajan po privredu SAD, jer troškovi domaćinstava čine 70 odsto privredne aktivnosti najveće nacionalne ekonomije u svetu.