Uzrok podbačaja je, kako se ističe, "anemična" prodaja TV prijemnika s ravnim ekranom i CD rekordera

TOKIO - Vrednost plasmana japanske elektronske robe široke potrošnje na domaćem tržištu će u ovoj godini svakako pasti na ispod dva biliona jena, prvi put u poslednjih 13 godina, saopštilo je Udruženje elektronske i industrije informacione tehnologije Japana.

To bi bila druga uzastopna godina smanjenja domaćih prodaja na ovom sektoru japanske industrije, izveštava Kjodo.
Uzrok podbačaja je, kako se ističe, "anemična" prodaja TV prijemnika s ravnim ekranom i CD rekordera.

Između januara i novembra je, u odnosu na isto razdoblje 2011, registrovano smanjenje za čak 44 odsto vrednosti domaćih prodaja japanske elektronske robe široke potrošnje - na 1,435 biliona jena.

Novembar je bio šesnaesti uzastopni mesec pada vrednosti domaćih prodaja elektronske robe široke potrošnje.

Prodaja TV prijemnika s ravnim ekranom je u odnosu na novembar 2011. smanjena za 48,8 odsto, a prodaja CD rekordera za 65,8 odsto.