U prethodne tri godine poslovanje na tržištu EMEA je značajno doprinelo tome da kompanija postane najbrže rastući PC proizvođač

Kompanija Lenovo, sa udelom od 11,1 odsto, zauzela je drugo mesto na tržištu računara u četvrtom kvartalu 2012. u regiji EMEA, koja obuhvata zemlje Evrope, Bliskog istoka i Afrike, prema preliminarnim rezultatima istraživanja kompanije IDC za savetodavne usluga i izveštavanje iz oblasti IT.

Rangiranje je podstaknuto uspehom i razvojem kineske kompanije u Rusiji, Nemačkoj, Danskoj i Libanu, gde je Lenovo pozicionirano na prvom mestu, saopšteno je iz kompanije.

Izvršni direktor Lenova za region EMEA, Đanfranko Lanči, najavio je plan, stupajući na tu dužnost prošlog aprila, da kompanija postane jedan od top tri PC "igrača" na tržištu EMEA do 2013. godine.

Tada je Lenovo bila na petom mestu na tom tržištu, a potom je nastavila da raste, i krajem 2012. godine ostvarila je rast od 41,7 odsto.

Lanči je najavio za naredni period još inovativnih proizvoda, dodajući da će Lenovo dominirati u oblasti proizvoda namenjenih individualnim korisnicima.

U prethodne tri godine poslovanje na tržištu EMEA je značajno doprinelo tome da kompanija postane najbrže rastući PC proizvođač.

Lenovo je tehnološka kompanija vredna 21 milijardu američkih dolara, prisutna je u 160 zemalja i drugi je najveći proizvođač računara u svetu, navodi se u saopštenju te kompanije.