NEVEROVATNO: Tinejdžere smara Fejsbuk
Čini se da su se u poslednje vreme tinejdžeri malo umorili od Fejsbuka. Adam Ludvin nedavno je lansirao društvenu aplikaciju u formi fotoalbuma pod nazivom "Albumatic". Pre lansiranja pokazao ju je grupi od 20-ak ljudi koji imaju manje od 25 godina. Većina mu je rekla da im se ne sviđa ova aplikacija na Fejsbuku.
"Dali su mi tipičan tinejdžerski odgovor: "Facebook nam je dosadan", rekao je Ludvin.
Ne čini se da je njegov odabrij ljudi bio loš odabir.Mark Zakerbergblogu "10th Grade Tech Trends" pitao svoju 15-godišnju sestru koristi li ona još uvek Fejsbuk. Prema njegovim opažanjima, tinejdžeri su opsednuti aplikacijama kao što su "Instagram i Snapchat", ali ih Fejsbuk ne zanima previše.
"Napomenula je da na Fejsbuku pokušava ići što je ređe moguće", napisao je.
Čak ni Fejsbukov čat više nije privlačan kao što je nekad bio.
"Kad idete na Fejs čat, ljudi s kojima ne želite razgovarati odmah žele razgovarati s vama", rekla je. Čak je i Fejsbuk priznao da ima problema s tinejdžerskom populacijom.
U godišnjem izveštaju, koji je Fejsbuk predao američkoj Komisiji za vrednosne papire (SEC), stoji:"Verujemo da su neki od naših korisnika, posebno naši mlađi korisnici, svesni i da aktivno sudeluju u drugim proizvodima ili uslugama koji su slični ili služe kao zamena za Fejsbuk. Na primer, verujemo da su neki od naših korisnika smanjili svoj angažman na Fejsbuku u korist povećanog angažmana na drugim proizvodima i servisima, kao što je Instagram. U slučaju da se naši korisnici pojačano angažuju u drugim proizvodima i servisima, možemo doživeti pad u korisničkom angažmanu i to može štetiti našem poslovanju."
Zašto Fejs više nije kul? Elis Hamburger pitao je to nekoliko stručnjaka za društvene mreže.
"Mislim da to ima manje veze s decom koja su svesno u potrazi za "sledećim velikim otkrićem" nego s Fejsbukom, koji više nije prostor koji im služi", rekla je Laura Portvud-Stejser, aurotka knjige "Media Refusal and Conspicuous Non-Consumption: The Performative and Political Dimensions of Facebook Abstention".
Drugim rečima, nekad je bilo kul hvaliti se i pokazivati fotografije prijateljima na Fejsu. Sada su ljudi u potrazi za intimnijim mestima na kojima će deliti stvari sa šačicom ljudi, kao što je aplikacija "Snapchat".
Tu postoji neki osećaj privatnosti, a čini se da je Fejsbuk ipak previše narastao da može ispuniti tu potrebu za privatnošću i intimnošću.
Naravno, to ne znači da mladi ljudi brišu svoje profile na Fejsbuku. Ne, oni ga samo žele manje koristiti i otvoreniji su za komunikaciju na drugim platformama.
Dobra vest za Fejsbuk je da su tinejdžeri još uvek najfanatičniji korisnici Instagrama. Dakle, dok sve manje obraćaju pažnju na ovu društvenu mrežu, Mark Zakerberg ipak još može profitirati na mobilnim uređajima.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana