Svako zna barem jednu osobu koja na društvenim mrežama deli svaki detalj o svom treningu i načinu prehrane. Upravo su oni najiritantniji prijatelji, ali ima ih još

U anketi provedenoj na gotovo dve hiljade ljudi, 53 odsto njih je izjavilo da su na društvenim mrežama najiritantniji oni koji stalno objavljuju statuse o vežbanju i dijetama. Entuzijaste iz teretana u stopu slede zaljubljenici u hranu, koji ne mogu prestati slikati i objavljivati svoje obroke.

Treći su oni koji pišu tajanstvene statuse kako bi privukli pažnju prijatelja. Onlajn igrači igrica, naporni roditelji i džetseteri, koji stalno rade "check-in" kako bi svi znali gde su, svi oni su u društvu onih koji najviše iritiraju.

Među top deset su i oni koji stalno promovišu svoje najnovije poslove i oni koji pozivaju na društvene događaje.
Anketa koju je proveo "Sweatband.com" pokazala je da je više od polovine ispitanika smanjilo posete društvenim mrežama kako bi izbegli iritantne statuse.

"Svi imamo prijatelje koji nas obavještavaju o svakoj sagorenoj kaloriji", kaže Maz Darviš.

Ovo su deset najiritantnijih korisnika društvenih mreža:

1. Opsednuti vežbanjem i dijetama – 53 odsto
Korisnici koji osećaju potrebu podeliti svaku kaloriju koju su sagoreli i konzumirali, ali i svaki detalj vežbanja.

2. Oni koji dele svaki obrok – 45 odsto
Oni koji dele fotografiju svakog obroka, od jutarnjeg kroasana, čorbe ili večere u restoranu.

3. Tajanstveni statusi – 42 odsto
Oni koji statusima "mole" prijatelje da im postavljaju dodatna pitanja, jer napisano nikome nije jasno.

4. Opsesivni igrači igrica – 37 odsto
Korisnici koji uporno šalju zahteve kako bi im drugi pomogli u napredovanju. Ne, ne želimo igrati igrice!

5. Ponosni roditelji – 36 odsto
Kad roditelji bombarduje fotografijama deteta na kojima samo on vidi razliku, promenu poze, izraza lica...

6. Preotvoreni korisnici – 32 odsto
Korisnici koji dele neverovatno lične stvari.

7. "Checker-innersi" – 26 odsto
Korisnici koji dele svako mesto na kojem se pojave.

8. Pozivaoci na događaje – 25 odsto
Korisnici koji vas pozivaju na svaki događaj kojeg se mogu setiti, čak i kad ne živite u istoj zemlji.

9. Stalni komentatori – 22 odsto
Oni koji vole da komentarišu sve što se objavljuje.

10. Samopromoteri – 19 odsto
Obično vlasnici malih biznisa koji svakog prijatelja tretiraju kao potencijalnog kupca.