Vrednost akcija Jahua, od stupanja na funkciju nove generalne direktorke Marise Majer, skočila je za 50 odsto

VAŠINGTON - Američka kompanija Jahu (Yahoo) u prva tri meseca ove godine povećala je neto profit za 36 odsto, zadržala nepromenjen neto prihod, dok je na zaradi od reklama izgubila 11 odsto.

U skladu sa ovim rezultatima, vrednost akcija Jahua, koja je od stupanja na funkciju nove generalne direktorke, Marise Majer, skočila za 50 odsto, u prvom kvartalu 2013. smanjena je za četiri odsto, preneo je francuski Figaro.

Neto profit iznosio je 390 miliona dolara (0,35 dolara po akciji), u odnosu na 286 miliona (0,23 dolara po akciji), u istom periodu godinu dana ranije.

Neto prihodi, koji isključuju zaradu koja se deli sa internet partnerima, stabilizovali su se na 1,07 milijardi dolara.

Međutim, prihodi od oglasa na Jahu stranicama, opali su u istom periodu za 11 odsto, na godišnjem nivou.