SKOČILA CENA: Svaki Fejsbuk fan vredi 174 dolara!
Svaki Fejsbuk fan za brend ima vrednost od 174 dolara, što je porast od 28 odsto u odnosu na 2010. godinu. Agencija za marketing putem društvenih mreža "Syncapse" istraživanje vrednosti Fejsbuk "lajkova" je sprovela u sardnji sa istraživačkom firmom "Hotspex", mereći, između ostalog, potrošnju, preporuke, lojalnost brendu i vrednost oglašavanja kod 2000 pojedinaca i upoređujući one koji nisu i one koji jesu fanovi određenih brendova na Fejsbuku.
Iako je istraživanje došlo do prosečne vrednosti od 174 dolara po osobi, za neke brendove ta vrednost još veća, zavisno od toga koliko su potrošači spremni platiti za proizvode određene kompanije. Ovo je veliki skok u odnosu na prethodna istraživanja, poput onog koje je 2011. sprovela agencija "SocialCode" i koja je vrednost svakog korisnika Fejsbuk stranica procijenila na 10 dolara.
Istraživanje je takođe pokazalo da su fanovi brendovskih Fejsbuk stranica aktivniji korisnici od onih koji ove stranice ne prate i u proseku na Fejsbuk prate po 10 brandova. Tri četvrtine fanova će sa svojim prijateljima podeliti dobro iskustvo o određenom brendu, njihove akcije i popuste, dok će dve trećine podeliti i negativna iskustva.
"PONOSAN NA ČINJENICU DA U PREMIJERU ORBANU IMAMO ISKRENOG PRIJATELJA" Predsednik Vučić se oglasio iz Budimpešte posle sastanka s mađarskim premijerom (foto)