Korisnici imaju kontrolu nad tim šta od reklama vide i pored svake od njih ima X koji možete da iskoristite kako vam se ta reklama više ne bi pojavljivala, rekao je Goku Rajaram, direktor Fejsbuka za reklame

Jedan od zaposlenih u Fejsbuku doneo je naizgled vrlo dobre vesti: svako od nas zapravo može "sakriti" oglase koji u poslednje vreme opsedaju "NewsFeed".

"Glavni stub Fejsbuka je kontrola privatnosti", kaže Goku Rajaram, direktor Fejsbuka za reklame.

"Korisnici imaju kontrolu nad tim šta od reklama vide i pored svake od njih ima "x" koji možete da iskoristite kako vam se ta reklama više ne bi pojavljivala", dodao je on.

Međutim, ako rešite da ga poslušate i počnete da "skrivate" reklame određenih kompanija, shvatite da to oduzima previše vremena, jer nove reklame samo pristižu.

Uz to, Fejsbuk vas ne pušta da jednostavno izbrišete neke reklame iz vašeg vidokruga; on zahteva da popunite upitnik o tome zašto ne želite da vidite tu reklamu.

Ono što vredi znati je da svakim popunjavanjem tog jednostavnog upitnika vi zapravo dajete društvenoj mreži više informacija o tome u koju ciljnu grupu za oglašavanje spadate.

Od svega toga zapravo nema mnogo koristi, naročito ako znamo da ta kompanija "živi" od oglašavanja. Izgleda da nam preostaje jedino da se naviknemo.