Pas, mačka, konj, ili toster, praktično nema stvari koja bi vam mogla pasti na pamet, a da nema svoj profil na Fejsbuku

Fejsbuk trenutno ima više od milijardu korisnika koji su na svojim profilima aktivni bar jednom mesečno, pri čemu najmanje 100 miliona ovih korisnika čine kućni ljubimci, brendovi i kompanije. Među njima je i Bist (Zver), pas Marka Zakerberga, koji ima 1,5 miliona lajkova.

Pas, mačka, konj, ili toster - praktično nema stvari koja bi vam mogla pasti na pamet, a da nema svoj profil na Fejsbuku.

Fejsbuk trenutno ima milijardu korisnika, a novo istraživanje, koje je sprovela internet kompanija za istraživanje tržišta "eMarketer", pokazuje da 10 odsto ovog broja uopšte ne čine ljudi, odnosn da će broj od milijardu ljudskih korisnika biti dostignut tek 2014.

Trenutno najveći rast broja korisnika ove društvene mreže beleže Indija, Brazil, Rusija, Bliski istok i Afrika, dok je u SAD i Evropi on znatno sporiji nego prethodnih godina.

U zapadnoj Evropi u celini Fejsbuk aktivno koristi 37 odsto stanovištva, pri čemu Britanci spadaju u najveće, a Fransuzi, Italijani i Nemci u najmanje ljubitelje ove mreže.

Investitori Fejsbuka su zabrinuti da tinejdžeri počinju da gube interesovanje za ovaj sajt, odnsono da postaju "umorni" od njega i da prelaze na sajtove kao što je Tviter, ili pak da smatraju da Fejsbuk više nije "kul" od kako su počeli da mu pristupaju i njihovi roditelji.

Prema istraživanjima, oko 40 odsto mladih korisnika Fejsbuka u SAD smatra da će ove godine tu društvenu mrežu koristiti manje nego u prošlosti, a veruje se da najveći izazov sa kojim sa ova društvena mreža suočava predstavlja sticanje uporišta na mobilnom tržištu.