Kompaniju su do sada napustili Kudži Kodera (direktor zadužen za proizvode), Džejson Gordon (direktor komunikacija), Rebeka Roland (globalni marketing menadžer), Džon Starkveder (direktor digitalnog marketinga) i Erik Lin (zadužen za strateška pitanja)

HTC je u velikim problemima proteklih godina i nada se da bi najnoviji telefon HTC "one" mogao da predstavlja svetlo na kraju mračnog tunela. Međutim, izgleda da su na pomolu nove muke – ili HTC želi da pročisti svoje redove ili su zaposleni sami rešili da počnu da napuštaju kompaniju.

Kompaniju su do sada napustili Kudži Kodera (direktor zadužen za proizvode), Džejson Gordon (direktor komunikacija), Rebeka Roland (globalni marketing menadžer), Džon Starkveder (direktor digitalnog marketinga) i Erik Lin (zadužen za strateška pitanja).

U slučaju Erika Lina, nakon odlaska kompanije usledio je i tvit: "Svim mojim prijateljima koji su još u HTC-u – samo dajte otkaz. Napustite kompaniju. Znam da je to teško uraditi, ali bićete znatno srećniji, kunem se".

Kako piše "TalkAndroid", HTC je možda došao do samog dna i kompanija mora da shvati da ljudi kupuju proizvode zbog njihovih funkcija, a ne kvaliteta. HTC je pravi odlične telefone ali ne uspeva da shvati kako da privuče prave kupce – obične ljude koji kod telefona traže obilje funkcija.