REVOLUCIJA: Automobil ide na tvitove i lajkove!
Učenici okupljeni u kreativnoj radionici "Minddrive" preuredili su Folksvagenov model "karman gia" iz 1967. u električni automobil, koji ide na "gorivo sa društvenih mreža" i preko "lajkova i titova" traže podršku za testiranje.
"Minddrive" je program namenjen problematičnim tinejdžerima, u sklopu kojeg mogu posle nastave da rade i uče o matematici, tehnologiji i još puno toga na praktičnoj nastavi i konretnim projektima. Dosad su već, između ostalog, preuredili tri klasična vozila u električna.
Njih 21 počelo je sa preuređenjem modela automobila "folksvagen gia". Rašrafili su automobil do kraja, pa ga sastavili ispočetka. Vozilo su preuredili u potpunosti, a originalni motor zamenili električnim, na litijum-jonske baterije.
Ono što je do sada neviđeno jeste da su na kontrolnu tablu dodali tablet koji su spojili s elektronikom u automobilu kako bi preko njega mogli da prate koliko je njihova inicijativa prikupila "tvitova", "lajkova" i "šerova" na Tviteru, Fejsbuku, Instagramu i drugim mrežama.
Kad god ih neko "tvituje" ili "lajkuje", mala crna kutija ugrađena u automobil primi signal da su dobili "društveno gorivo" i da motor može biti pokrenut. Drugim rečima, auto pokreću interakcije na društvenim mrežama. Svaki novi pratilac na Tviteru donosi pet vati, a "lajk" na Fejsbuku po jedan. Ako ih nema dovoljno, kutija može da blokira dovod goriva za motor.
Učenici uključeni u ovu akciju planiraju da "Tvitomobil" testiraju na putu od Kanzas Sitija do Vašingtona, vožnjom od 1.700 kilometara, a na put bi trebalo da krenu 31. maja.
U TRENUCIMA KADA SE SUOČAVAMO SA NAJVEĆIM IZAZOVIMA, NAŠ ZADATAK JESTE DA NE DOZVOLIMO DA SRBIJA STANE Vučić: Daćemo sve od sebe da Srbija nastavi da ide napred