Fejsbuk je omogućio korišćenje heštegova, pa sada korisnici ove društvene mreže mogu, kao na Titeru, da povezuju teme stavljanjem simbola # ispred ključne reč

Fejsbuk je omogućio korišćenje heštegova, pa sada korisnici ove društvene mreže mogu, kao na Titeru, da povezuju teme stavljanjem simbola # ispred ključne reči (npr. #tehnopolis, #b92, #derbi...). Tako će komentari o određenim temama biti "grupisani", a na svaki hešteg će moći da se klikne.

Heštegovi, koje je popularizovao suparnički Tviter, olakšaće korisnicima Fejsbuka praćenje tema koje su u datom trenutku u žiži, ali će i pružiti oglašivačima mogućnost da lakše stignu do ciljnih grupa.

"Između 88 i 100 miliona Amerikanaca se svako veče uloguje na Fejsbukk svake večeri, tokom udarnih termina na televizijskim stanicama, što otvara velike mogućnosti TV mrežama, oglašivačima i drugim partnerima", navodi se u saopštenju Fejsbuka.

Dodaje se da se tokom emitovanja jedne epizode popularne serije "Igra prestola" na HBO-u generisalo više od 1,5 miliona poruka u kojima se ta serija spominje.