Tržište personalnih računara se menja, ali predstavlja priliku od 200 milijardi američkih dolara, rekao prvi čovek kompanije

PEKING - Kompanija Lenovo ostvarila je udeo od 16,7 odsto na globalnom tržištu personalnih računara u drugom kvartalu ove godine, čime je postala vodeći proizvođač personalnih računara u svetu.

Prema IDC-ju kompanija Lenovo je u drugom kvartalu ostvarila udeo od 16,7 odsto na globalnom tržištu personalnih računara u poređenju sa 15 odsto u istom periodu prošle godine.

Takođe, i Gartner je naveo da je Lenovo postigao identičan udeo na tržištu, u poređenju sa 14,9 odsto ostvarenih u prethodnom kvartalu, kao i istom razdoblju prošle godine.

Ovo je prvi put da je kompanija Lenovo jasno zauzela vodeću poziciju na području personalnih računara. Predsednik i izvršni direktora Lenova Jang Juanking je kazao da su ponosni što je kompanija postala lider na području personalnih računara u svetu, izrazivši zahvalnost korisnicima, kao i globalnom timu na ovom uspehu.

"Čak i na najizazovnijim tržištima personalnih računara, kompanija Lenovo ne samo da je ostvarila udele, već je postupno poboljšala profitabilnost, a predstavljali smo i inovativne proizvode za svaki tržišni segment'', naveo je Juanking.

Bitka za vođstvo na tržištu personalnih računara svakako bi još mogla da se menja. Međutim, u potpunosti sam uveren da ostaje dovoljno prostora za profitabilan rast i neverovatne inovacije na globalnom tržištu personalnih računara, dodao je on.

"Tržište personalnih računara se menja, ali predstavlja priliku od 200 milijardi američkih dolara. Kompanija Lenovo je u poziciji da bolje iskoristi ovu priliku nego naša konkurencija, jer smo ostvarili čvrstu ravnotežu tokom protekle četiri godine", smatra Juanking.

Prema njegovim rečima, na tradicionalno jakim tržišnim pozicijama, u Kini i u oblasti komercijalnih personalnih računara na globalnom nivou, nastavili su da dobijaju udele i grade održive mehanizme profita.

''U međuvremenu, na globalnim tržištima u razvoju (gde smo lideri) i na globalnom tržištu personalnih računara namenjenih krajnjim korisnicima (gde držimo drugu poziciju) izgradili smo merljivu i poboljšanu profitabilnost.
Održavanje ravnoteže između rasta i profitabilnosti duž celog poslovanja vezanog za personalne računare naše je usmerenje u budućnosti'', zaključio je Juanking.