U novom podcast intervjuu ove nedelje, izvršni direktor Meta Mark Zakerberg se osvrnuo na to kako veruje da se njegova kompanija razlikuje od Apple-a. Zakerberg je rekao da misli da je Meta „kao suprotnost Apple-u” na mnogo načina, i ukazao na više nedostataka u Appleovoj strategiji.

Govoreći u podcastu „Aquired“ ove nedelje, Zakerberg je rekao:

„Mislim da smo na mnogo načina kao suprotnost Apple-u. Jasno je da su i njihove stvari dobro funkcionisale. Oni koriste ovaj pristup tipa -  'Trebaće nam mnogo vremena, mi ćemo to ispolirati, i mi ćemo to ugasiti, a možda za stvari koje rade, a koje rade,' možda se to samo uklapa u njihovu kulturu.”

shutterstock-apple-1.jpg
Shutterstock 

Međutim, primetio je da Meta više voli da ima strategiju u kojoj je fokus na slanju stvari kako bi se dobile povratne informacije, a ne da čeka da nešto bude savršeno pre nego što to objavi.

„Želite da zaista imate kulturu koja ceni isporuku i iznošenje stvari i dobijanje povratnih informacija više od potrebe da uvek dobijate velika pozitivna priznanja od ljudi kada objavite stvari.

Ako čekate da vas sve vreme hvale, propuštate gomilu vremena kada biste mogli da naučite gomilu korisnih stvari i da to ugradite u sledeću verziju koju ćete isporučiti.“

shutterstock-mark-zuckerberg-3.jpg
Shutterstock 

 Ovo nije prvi put da je Zakerberg izneo svoje mišljenje o Apple-u. Ranije ove godine, on je dao svoje mišljenje o Apple-ovim „fanboysima“, dok je takođe ponudio sopstvenu recenziju Apple Vision Pro-a. Takođe je u više navrata kritikovao Apple-ovu politiku App Store-a i njeno „zagušenje” na iPhone platformi.

Tim Kuk je u međuvremenu više puta kritikovao Metinu praksu privatnosti i prikupljanje korisničkih podataka tokom godina.

Zakerbergov kompletan intervju možete poslušati u podkastu ispod: