Tehnološki gigant dodaje u botove glasove nalik poznatim ličnostima sa pet imena: John Cena, Judi Dench, Kristen Bell, Awkwafina i Keegan-Michael Key.

Sa lansiranjem, izgleda da je Meta naučila iz sličnog izdanja koje je uvuklo Sem Altmana i OpenAI u kontroverzu.

shutterstock-sam-altman.jpg
Shutterstock 

U maju se OpenAI suočio sa oštrim kritikama zbog pokretanja svog chat bota, Sky, koji je imao glas koji je zvučao izuzetno slično glasu glumice Scarlett Johansson.

Johansonova je rekla da je više puta odbijala da učestvuje u OpenAI projektu kada su je pitali i angažovala je pravnog zastupnika nakon pokretanja. OpenAI je povukao opciju glasa usred sukoba sa superzvezdom.

shutterstock-scarlett-johansson.jpg
Shutterstock 

Sa svoje strane, izvršni direktor kompanije Meta Mark Zakerberg zaintrigirao je partnerstvom sa slavnim ličnostima u postu na Instagramu koji je predstavljao Cena u „kaskaderskom testu“ pametnih naočara kompanije Ray-Ban za koje će takođe biti predstavljeni na konferenciji Connect.

Iako ostaje da se vidi da li će najnovije Meta izdanje imati komercijalni ili kritičarski uspeh, čini se da će kompanija izbeći glavobolju na koju se OpenAI susreo. Poznato je da je Meta izdvajila milione dolara za prava da koristi glasove zvezda za projekte veštačke inteligencije.

Ovo neće biti prvi put da se glasovi slavnih probijaju u svet tehnologije, ali može biti među najzabavnijim. 

Metin AI chatbot je trenutno sposoban da učestvuje u tekstualnim razgovorima i generiše slike kao odgovor na upite korisnika. Kompanija je prošle godine eksperimentisala sa uvođenjem poznatih zvezda u projekat lansiranjem tekstualnih „karakternih“ verzija čet-bota inspirisanih poznatim ličnostima poput Paris Hilton i Snup Doga, iako se činilo da one nikada nisu dobile privlačnost kod korisnika.

Meta je od tada pomerila fokus na proizvod AI Studio koji omogućava kreatorima sadržaja na svojim platformama da kreiraju svoje verzije chatbot-a.