Korisnici PlayStation 5 i PlayStation 4 konzole sada mogu ponovo da igraju online igrice nakon masovnog prekida na Sony mreži za igre koji je počeo u ponedeljak uveče. Zvanična stranica statusa PSN usluge potvrđuje da su „sve usluge pokrenute i operativne“ sada, nakon što je prethodno upozorio korisnike da bi „možda imali poteškoća pri pokretanju igara, aplikacija ili mrežnih funkcija“.

„Ovaj problem je sada rešen“, navodi se u poruci koju je objavio japanski Ask PlayStation nalog za korisničku podršku. „Izvinjavamo se našim klijentima zbog eventualnih neprijatnosti.”

shutterstock_playstation (2).jpg
Shutterstock 

Prekid je trajao oko osam sati i efikasno je uticao na svaki PlayStation sistem - "PS Vita, PS3, PS4, PS5, web“. Iako se čini da je problem u velikoj meri rešen, neki igrači na X-u i dalje navodno imaju problema sa komunikacijom i funkcijama povezivanja, tako da može potrajati neko vreme da se ispravka uvede svim korisnicima.

Tokom prekida, igrači nisu mogli da se prijave, igraju igre za više igrača ili igraju igre za jednog igrača koje su prvo trebale da se povežu i prijave na mreži. Offline igre su naizgled bile nepromenjene. Kod jednog od primera pojavio se „PS5 kod greške VS-116522-7“, a povezana web stranica kompanije Sony govori da „Ažuriranje sistemskog softvera nije uspelo.“

psn_status.jpg
Printscreen 

Sony nije objavio uzrok prekida i jedva je priznao da se to dešavalo, a jedine izjave dolaze sa japanske stranice podrške za PlayStation na X-u, ostavljajući korisnike i programere igara u drugim regionima da obaveštavaju jedni druge o tome serveri su van mreže. 

Prekid je sada u velikoj meri rešen, a web lokacija Playstation Network je ažurirana porukom u kojoj je pisalo: „Sve usluge su pokrenute i operativne“.