Neki korisnici su prijavili crne pravougaonike preko dugmeta za preskakanje reklama na desktop verziji, umesto očekivanog odbrojavanja, dok je na mobilnim uređajima izostajalo odbrojavanje do mogućnosti preskakanja oglasa.

Međutim, YouTube tvrdi da nije sakrio dugme za preskakanje reklama, već je samo promenio način na koji se oglasi prikazuju. Oluva Falodun, portparol YouTube-a, izjavila je da se dugme za preskakanje pojavljuje posle 5 sekundi, kao i ranije.

shutterstock-youtube-6.jpg
Shutterstock 

Promene u prikazu oglasa i novi načini interakcije

YouTube objašnjava da je uveo promene u prikazu elemenata oglasa kako bi iskustvo gledanja bilo čistije i fokusiranije na interakciju s reklamom. Odbrojavanje za preskakanje sada može biti prikazano kao progress bar na dnu ekrana, umesto u tradicionalnom obliku.

Iako dugme za preskakanje nije uklonjeno, način na koji se prikazuje promenjen je da bi se, navodno, poboljšalo korisničko iskustvo.

shutterstock-youtube-2.jpg
Shutterstock 

YouTube takođe širi načine na koje prikazuje oglase. Sada se oglasi mogu pojavljivati i na ekranu pauze, a prošle godine su smanjene i neke opcije kontrole oglasa za kreatore.

Pored toga, kompanija je počela da sankcioniše korisnike koji koriste blokatore oglasa kako bi izbegli prikazivanje reklama. Naravno, najlakši način za uklanjanje oglasa ostaje pretplata na YouTube Premium, ali cena ove usluge nastavlja da raste.

Izvor: Telegraf/Kurir/Darko Mulic