Apple je u svom Apple Business Connect programu predstavio neke nove alate koji bi mogli biti korisni za svakodnevnog potrošača.

Najznačajnije ažuriranje je uvođenje Business Caller ID-a. Kada se ova funkcija pojavi sledeće godine, kompanije bilo koje veličine mogu da se registruju kako bi se njihovo ime, logo i odeljenje pojavili kada kontaktiraju klijente. U praksi, to može pomoći ljudima da razlikuju telefonski poziv od legitimnog posla i neželjene pošte.

shutterstock-caller-blocked-2.jpg
Shutterstock 

Apple Business Connect omogućava kompanijama da imaju veću kontrolu nad načinom na koji se pojavljuju u različitim aplikacijama širom Apple ekosistema.

Apple je 2023. ponudio preduzećima prilagođavanje njihovih unosa u Mapama, Porukama, Siri i Novčaniku. Današnja ažuriranja čine alate za brendiranje Business Connect dostupnim bilo kojoj kompaniji, uključujući i one bez standardne lokacije.

shutterstock_iphone (2).jpg
Shutterstock 

Pored eventualnog uvođenja Business Caller ID-a, program takođe dodaje informacije o brendu unutar aplikacija Mail i Phone. Kompanije koje učestvuju mogu takođe da dodaju svoj logotip funkciji Tap to Pay za beskontaktna plaćanja.

Tehnologija zahteva iPhone XS ili noviji model i nije iznenađujuće da podržava Apple Pay, ali će takođe raditi sa drugim digitalnim novčanicima, platformama za plaćanje trećih strana i beskontaktnim kreditnim i debitnim karticama. Stripe već planira da ponudi Tap to Pay na iPhone-u poslovnim korisnicima, uključujući Shopify-ovu aplikaciju Point of Sale, na proleće.

shutterstock_ipay (2).jpg
Shutterstock 

Druge platforme i aplikacije dolaze kasnije u 2022. godini, rekao je Apple, a buduća iOS beta će dati programerima prvu priliku da implementiraju Tap to Pay.

Tehnologija će u početku biti dostupna u SAD, ali će raditi sa uobičajenim platnim karticama od American Express, Discover, Mastercard i Visa. Američki Apple Stores će podržati Tap to Pay na iPhone-u kasnije tokom godine.