Još u martu, Nothing, londonski brend koji je osnovao Karl Pei, predstavio je svoj Phone 2a – pristupačni pametni telefon sa prepoznatljivim i prilično originalnim dizajnom brenda. Tada je kompanija pokrenula projekat kojim je pozvala svoju zajednicu korisnika da zajedno dizajniraju specijalno izdanje Phone 2a Community Edition. Sada je sve spremno za njegovo veliko lansiranje!

Nothing voli da izaziva uzbuđenje i iščekivanje kod korisnika pred izlazak svoji predstojećih proizvoda, a Phone 2a Community Edition nije izuzetak. Kompanija je nedavno na društvenoj mreži X objavila da će telefon biti lansiran 30. oktobra. Uz najavu, podelili su tizer video u kome buba svitac sleće, svetli zeleno, a zatim odleće sa ekrana. Pa, kakve to vezi ima sa ovom svetlećom bubom? E, pa on je simbol jedne od glavnih karakteristika ovog telefona.

shutterstock-nothing2a-2.jpg
Shutterstock 

Šta korisnici požele, to Nothing napravi

Community Edition možda izgleda kao tipičan Phone 2a, ali ima jedinstveni zaokret: pozadinu koja svetli u mraku. Ova ideja, pod nazivom Fosforescencija, dolazi od Kente Akasakija i Astrid Vanhuyse, dvoje od pet pobednika koji su zajedno sa Nothing-om radili na stvaranju ovog posebnog izdanja telefona.

Pored svoje unikatne svetleće pozadine, Community Edition će imati potpuno nove teme i dizaj pozadina i osveženo pakovanje koje naglašava njegov upečatljivi neonski zeleni ton. Tim za marketing se takođe potrudio da se ovaj model jasno razlikuje od standardnog Phone 2a.

shutterstock-nothing2a-3.jpg
Shutterstock 

Kao što možete videti, svi dodaci su fokusirani na dizajn i spoljne karakteristike, tako da će Community Edition verovatno biti identičan običnom Phone 2a iznutra. To znači da će i dalje imati:

  • 6.7-inčni ekran zaštićen Gorilla Glass 5 staklom
  • Potpuno plastično kućište
  • MediaTek Dimensity 7200 Pro procesor, posebno prilagođen uz pomoć Nothing-a
  • Snažnu bateriju od 5.000 mAh
  • Glavnu kameru od 50 MP, ultraširoku kameru od 50 MP i prednju kameru od 32 MP
shutterstock_nothing 2a.jpg
Shutterstock 

Mišljenja smo da Nothing koristi prilično pametnu strategiju u današnje vreme svopšte prisutne prakse kopiranja različitih brendova – nastojanje je omogućiti fanovima da zajedno sa vama kreiraju telefon. Ne samo da Nothing vraća pažnju na svoj pristupačni model nekoliko meseci nakon lansiranja, već se i izdvaja kao jedna od retkih kompanija koja zaista ceni doprinos svojih korinsika i pri tome stvara nešto zaista jedinstveno.

Izvor: PhoneArena/Benchmark/Kurir/Darko Mulic