Najnoviji kvartalni rezultati pokazali su znake preokreta u poznatoj medijskoj kompaniji, što sugeriše da je Iger možda doveo kuću Miki Mausa u red fokusirajući se na svoje striming poslovanje.

Disney je u četvrtak izvestio o drugom zaredom kvartalnom profitu za striming biznis, zahvaljujući merama smanjenja troškova i skoku broja pretplatnika od 4,4 miliona nakon što je počeo da razbija deljenje lozinki od strane korisnika.

shutterstock_Disney (2).jpg
Shutterstock 

Njegov operativni profit od 253 miliona dolara za striming biznis u četvrtom kvartalu skoro je nadoknadio 307 miliona dolara koje je tradicionalno televizijsko poslovanje izgubilo u operativnim prihodima.

Nadamo se da će Disney posao sa strimingom početi da se više "pokreće" kako se poboljšava, a linearna televizija opada, rekao je Barringer, tehnološki analitičar u Quilter Cheviot-u.

„Ima jaku tehnologiju i proizvod u Disney+ brendu, sada samo treba da ih iskoristi na pravi način da podstakne rast profita i izazove druge gigante za strimovanje“, dodao je on.

shutterstock-disney-2.jpg
Shutterstock 

Kompanija je počela da se bavi sprečavanjem deljenja lozinki u junu, na tragu giganta za striming Netflix, kladeći se da će to dovesti do skoka u broju pretplatnika i većeg prihoda.

„Pravi način razmišljanja o Disney je sabiranje sve manjeg linearnog TV biznisa i brzo rastućeg poslovanja direktnog potrošača, jer je Disney zaštićen“, rekla je viši analitičar istraživanja Needham & Co Laura Martin.

„Disney je stigao do tačke preloma“, dodao je Martin.

shutterstock_Disney (4).jpg
Shutterstock 

Rezultati pokazuju da se preokret koji je započeo Iger isplatio. Otkako se vratio, Disney je smanjio originalni sadržaj za svoju uslugu striminga nakon velike potrošnje pod prethodnim Bobom Chapekom koja je dovela do tromesečnih gubitaka striminga od 1,5 milijardi dolara u novembru 2022.

Od prošle godine, Disney je dosledno podigao cene za Disney+ u pokušaju da poveća marže, a najnovija je stupila na snagu u oktobru.

Kompanija nastavlja da proizvodi originalne programe kao što su "Only Murders in the Building" za Hulu i "Agatha All Along" za Disney+, ali se takođe oslanja na nova filmska izdanja kako bi podstakla gledanost povezanog sadržaja.

shutterstock_Disney (3).jpg
Shutterstock 

Na primer, objavljivanje filmova „Deadpool & Wolverine“ i Pixar Animation „Inside Out 2“ podstaklo je korisnike da ove godine gledaju starije filmove u franšizi, rekli su rukovodioci kompanije.

„Bioskopski film je pokretač moćnog udarca i nastavak uspeha na blagajnama pomoći će da se prevede na kontinuirani angažman u strimingu“, rekao je Wade Payson-Denney, medijski analitičar u Parrot Analitics-u.