Slušaj vest

Mark Zakerberg, izvršni direktor kompanije Meta priznao je kako je njegova kompanija ozbiljno pogrešila kada je u pitanju TikTok. Na internom sastanku kompanije, čiji je snimak procureo u javnost, Zakerberg je otvoreno govorio o tome kako su potcenili ovu platformu jer nisu razumeli šta zapravo znači biti društven u današnje vreme.

"Nismo prepoznali TikTok kao društvenu mrežu jer smo imali zastarelo viđenje toga šta znači biti društven na internetu", priznao je Zakerberg. Ovo priznanje dolazi u trenutku kada Meta pokušava da sustigne konkurenciju kroz integraciju veštačke inteligencije u svoje platforme.

Mark Zakerberg
Mark Zakerberg Foto: Shutterstock

Kompanija je, kako kaže Zakerberg, TikTok posmatrala više kao YouTube, propuštajući da primeti ključnu razliku - način na koji korisnici dele sadržaj kroz privatne poruke, što je zapravo srž društvene interakcije na ovoj platformi.

"Moramo da proširimo naše razumevanje društvene interakcije, posebno u vremenu kada veštačka inteligencija postaje sve važnija", istakao je Zakerberg, najavljujući nove AI funkcije za Facebook i Instagram. Ove funkcije će uključivati interaktivne AI agente i poboljšano korisničko iskustvo.

shutterstock-llama-3-1.jpg
Foto: Shutterstock


Međutim, situacija se dodatno komplikuje činjenicom da bi TikTok mogao biti zabranjen u Sjedinjenim Američkim Državama ukoliko kompanija ByteDance ne proda svoj udeo u američkom delu poslovanja. Zakerberg je naglasio da, bez obzira na ishod ove situacije, Meta ne sme ponoviti grešku potcenjivanja konkurencije.

"Ne možemo sebi dozvoliti luksuz fokusiranja samo na jednu stvar - moramo istovremeno razvijati osnovni biznis društvenih mreža i raditi na novim platformama", zaključio je Zakerberg.

(Kurir.rs/Telegraf)

Wireless Media Group nastavlja da gradi zeleniju budućnost: Akcija "Spasi svoju jelku" Izvor: Kurir televizija