Slušaj vest

Ukupan broj aktivnih korisnika Spotify platforme dostigao je neverovatnih 675 miliona, što predstavlja najveći kvartalni rast u istoriji kompanije.

shutterstock_Spotify (3).jpg
Foto: Shutterstock

Ovaj uspeh pripisuje se izuzetno uspešnim prazničnim kampanjama i popularnoj godišnjoj Wrapped akciji, koja je postala globalni fenomen na društvenim mrežama.

Kompanija je zabeležila i značajan rast premium pretplatnika, čiji je broj porastao za 11 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dostižući cifru od 63 miliona korisnika koji plaćaju uslugu.

shutterstock-spotify-4.jpg
Foto: Shutterstock

Wrapped kampanja obara rekorde

Godišnja Wrapped kampanja, koja korisnicima omogućava da na kreativan način vide statistiku svoje slušane muzike tokom godine, postigla je rekordan uspeh.

Angažovanost korisnika porasla je za 10 odsto u odnosu na prethodnu godinu, a kampanja je realizovana na čak 184 tržišta i prevedena na 53 jezika.

shutterstock-spotify-2.jpg
Foto: Shutterstock

Novi izvori prihoda donose rezultate

Danijel Ek, izvršni direktor kompanije Spotify, istakao je da je rast delimično rezultat unapređenja u oblasti audio knjiga i video sadržaja. Na platformi je trenutno dostupno više od 330.000 video podkasta, koji za premium korisnike više ne prikazuju reklame.

"Izuzetno sam uzbuđen zbog 2025. godine i osećam se zaista dobro u vezi sa tim gde se nalazimo, kako u pogledu proizvoda, tako i kao biznis," izjavio je Ek. Kompanija očekuje dalji rast u prvom kvartalu 2025. godine, sa projekcijom od 678 miliona aktivnih korisnika.

Izvor: Telegraf/Kurir