Ekskluzivno za Kurir! Potpredsednik za marketing Vibera: Iza svakog profila na Viber Dating-u stajaće stvarni korisnik, to nas razlikuje
Atanas Rajkov, potpredsednik za marketing kompanije Rakuten Viber, govorio je za Kurir o lansiranju Viber Dating-a, kao i viziji kompanije da postane "super aplikacija".
Viber odavno nije samo destinacija za razmenu poruka, a nove funkcije prate potrebe savremenog čoveka za što boljim i sigurnijim komunikacijama i onlajn aktivnostima. Od danas se za servis Viber Dating možete i zvanično prijaviti, a korisnici iz Srbije prvi će isprobati ovu funkciju čuvene aplikacije. S tim u vezi, ali i povodom budućih planova kompanije, razgovarali smo sa Atanasom Rajkovim, potpredsednikom za marketing kompanije Rakuten Viber.
Koja je vizija iza Viber Dating-a i kako će promeniti način na koji korisnici doživljavaju Viber aplikaciju?
Vizija iza Viber Dating-a je da stvori sigurnu platformu za upoznavanje i razvijanje odnosa, koja se temelji na Viber-ovim pouzdanim komunikacijskim alatima. Kako se Viber razvija u super aplikaciju, cilj je da korisnicima ponudi sveobuhvatno rešenje za komunikaciju, koje zadovoljava potrebe za izgradnjom novih veza i odnosa. Ulazak u ovaj uzbudljivi novi poduhvat ključni je deo naše strategije, čime se Viber pozicionira kao nešto više od obične aplikacije za razmenu poruka.
Na koji način će se razlikovati od drugih aplikacija za upoznavanje koje se trenutno koriste u našem regionu, i koje ste uvide o korišćenju aplikacija za upoznavanje imali u ovom procesu pripreme za Viber Dating?
Podaci pokazuju da korisnici žele sigurnije platforme zbog zabrinutosti o curenju podataka i lažnim profilima. Snažna privatnost Viber-a će zadovoljiti ove potrebe, dajući pouzdanu alternativu unutar samog ekosistema super-aplikacije. Ono što nas izdvaja u odnosu na konkurenciju je što samo verifikovani Viber korisnici mogu da kreiraju profile, čime se osigurava da je svaki korisnik Viber Dating-a stvaran i registrovan sa svojim brojem telefona.
Problemi privatnosti i sigurnosti sve više dobijaju na značaju. Koje su temeljne vrednosti Viber-a u tom pogledu i kako će garantovati privatnost korisnicima trenutne Viber aplikacije i onima koji će koristiti Viber Dating?
Viber Dating se temelji na snažnoj privatnosti Viber-a, što garantuje bezbednost i sigurnost ličnih podataka. Vaš broj telefona ostaje skriven, čime se osigurava da lični kontakt podaci nikada neće biti podeljeni, osim ako to ne odlučite sami. Dating profili su odvojeni od vašeg glavnog Viber naloga, vidljivi su samo drugim korisnicima Viber Dating-a, a vaši kontakti iz aplikacije nikada neće biti obavešteni o vašoj aktivnosti vezanoj za Viber Dating. Razgovori vezani za upoznavanje takođe se čuvaju u posebnoj sekciji, koju karakteriše poboljšanu privatnost.
Iako se trudimo da implementiramo najbolje mere zaštite, ne možemo garantovati za svaku ličnost iza svakog profila. Korisnici bi trebalo da ostanu oprezni i pažljivi prilikom interakcije sa drugima. Prevaranti mogu probati da vremenomizgraditi poverenje kako bi tražili novac ili prikupljali lične informacije u zlonamerne svrhe. Uvek prijavite sumnjivo ponašanje našem timu za moderaciju kako bi pomogli u održavanju sigurnog okruženja Viber dejtinga.
Koji su sledeći važni koraci za kompaniju nakon Viber Dating-a?
Nakon Viber Dating-a, kompanija će se fokusirati na proširenje svog "super aplikacija" ekosistema sa dodatnim mogućnostima koje zadovoljavaju rastuće potrebe modernih korisnika. Nastavićemo sa uvođenjem važnih funkcija kako bismo unapredili naš premium pretplatnički servis, Viber Plus, dok istražujemo napredak u digitalnim platnim sistemima – kao što je naša trenutna saradnja sa Narodnom bankom Srbije. Nastavićemo da osnažujemo AI osnovu, kako bi poboljšali sigurnost i olakšali život korisnicima, kao što je pokazano našim inovativnim AI rešenjem, Chat Summary, koje pomaže korisnicima da brzo sumiraju razgovore - sažimanjem ključnih tačaka iz njih. Viber za Biznis će ponuditi inovativna rešenja koja omogućavaju marketinške kampanje i podstiču angažman publike. Naš cilj je da odgovorimo na lične i profesionalne potrebe unutar jedinstvene, objedinjene platforme.
Koliko ste zadovoljni povećanjem i korišćenjem poslovnih naloga na Viber-u? Koje su ključne karakteristike promocije poslovanja na Viber-u i šta ga čini posebnim?
Rast poslovnih naloga na Viber-u je vrlo ohrabrujuć, naročito za mala i mikro preduzeća koja žele da povećaju svoju vidljivost bez velikih budžeta za oglašavanje. Bilo da vodite frizerski salon ili pravite ručno rađene proizvode, Viber pruža besplatne alate koji pomažu preduzećima da se direktno povežu sa svojom publikom. Kreiranjem poslovnog naloga, vlasnici mogu da komuniciraju sa kupcima, dele novosti i pružaju korisničku podršku – sve na jednom mestu. Ova direktna i lična povezanost stvara poverenje i jača odnose, čineći Viber nezamenjivom platformom za preduzetnike u današnjoj digitalnoj eri. Tokom 2025. godine planiramo da dodamo mnoge napredne funkcije kako bi pomogli preduzećima da privuku nove kupce i generišu veće prodaje.
"UZEĆEMO GRENLAND STO POSTO!" Tramp ne isključuje upotrebu vojne sile za OSVAJANJE arktičkog ostrva! Danci u ŠOKU! Veliki raskol u NATO-u! (FOTO/VIDEO)