IGRICE VIŠE NISU HOBI, VEĆ OZBILJNA SPORTSKA AKTIVNOST! Polaznici radionice Zero Tanacity" će imati specijalnu priliku da se upoznaju sa danom profesionalaca!
Ovakve inicijative imaju i širi cilj – pripremu mladih za profesionalni pristup esportu, posebno u svetlu sve veće međunarodne konkurencije i najavljenih esport olimpijskih igara
Video igre više nisu samo hobi – one su postale deo ozbiljne industrije koja zahteva znanje, disciplinu i odgovornost. Kroz radionicu koju je organizovalo srpsko udruženje za e-sport, srednjoškolci su imali priliku da zakorače u svet gejminga.
Radionica je okupila mlade koji najviše i provode vreme u svetu video igara. Polaznici su imali priliku da čuju kako izgleda jedan radni dan esport igrača, ali i koliko su fizička aktivnost, balans i mentalna snaga važni u ovoj profesiji.
- Jedan običan radni dan igrača se sastoji iz samog posla, tj igranja video igre, vežbanja kroz teoriju i praksu same igre. Uz to ide i pauza za doručak, ručak, fizičku aktivnost koja je sastavni deo svakog dana. Nekad je to šetnja, nekad sport na primer fudbal, košarka, bok šta kome prija to ostavljamo njima na volju - kaže Marko Petričić, sportski direktor udruženja „Zero Tenacity".
Mladi su se kroz razgovor sa profesionalcima, ali i kroz igru, upoznali su sa prednostima i izazovima gejming sveta.
- Naš cilj kao sportsko društvo jeste da ih informišemo i edukujemo malo više o e-sportu. Zašto? Jer mislimo da u Srbiji fali upravo ovakvih radionica i inicijativa. Da se ljudi informišu i vide da e-sport nije samo gejming i igranje igrica, već da vide da je to jedan spektar industrija - rekao je Dimitrije Malešević, osnivač sportskog udruženja „Zero Tenacity".
Ovakve inicijative imaju i širi cilj – pripremu mladih za profesionalni pristup esportu, posebno u svetlu sve veće međunarodne konkurencije i najavljenih esport olimpijskih igara.
- Imamo e-sport olimpijske igre 2027. godine. Jako je bitno da se sada napravi jedna priprema cele generacije koja će biti u našoj reprezentaciji, koja će da se profisinalizuje i edukuje, da na dobar i zdrav način pristupi sledećim olimpijskim igrama jer smo mi u regionu već sada vodeći kada je reč o e- gemingu. Ali, industrija e sport cesto pati od velike kolicine amaterizma te na ovaj nacin to možemo rešiti - rekao je Malešević.
Da igrice mogu biti i ozbiljan alat za razvoj karijere govori i podatak da u gejming sektoru u našoj zemlji radi više od 2.500 ljudi. Video igre pravljene u Srbiji u toku samo jedne godine prihodovale su 150 miliona evra, a kupljene su ili preuzete 100 miliona puta širom sveta.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs
"POLITIČKA VOLJA SRBIJE JE NEDVOSMILENA!" Vučić zahvalan Košti na dobroj volji za pristupanje EU: Uvek smo spremni za razgovore, nikada od dijaloga nismo bežali