Ko nema slike sa letovanja na Fejsbuku ili Instagramu, taj kao da nije ni bio na letovanju – nadaleko je poznata izreka.

Jedan psiholog pokušao je da analizira fotke koktela, plaže, nogu na plaži, selfija itd. i dobio ovakve rezultate.

U pitanju je istraživanje koje je sprovedeno na sajtu LoveHolidays.com, 1.000 ljudi odabralo je svoje omiljene fotke sa letovanja, a Džon Kentiš, psiholog, ih je analizirao.

Ako fotografišete znamenitosti, za sebe mislite da ste mnogo pametniji i zabavniji od onih koji fotkaju selfije. Ko slika noge na plaži, bazenu, čuvene “hot dog noge” fotke, iako se pravi da je umetnik, ustvari želi da se pohvali svojim nogama.

Oni koji fotkaju koktele i sebe kako ispijaju koktele, zapravo se hvale i “staju na muku” onima koji su kod kuće.

Ljubitelji selfija pokazuju da su zavodljivi, ali i da se dobro zabavljaju, jer za zabavu im nije potrebno ništa više, oni sami su dovoljni.

Fotke skokova u vodu, osim što pokazuju dobru zabavu, energiju, avanturizam, žele da istaknu i zgodno telo. Kentiš je u istraživanju naveo i da će fotke sa filterima imati 45 odsto više komentara nego one bez filtera.

(NovaEnergija)