Ako mobilni ostane upaljen, ne može doći do nesreće, ali može dovesti do smetnji u prijemu signala, pa pilot može biti uskraćen za važne informacije od dispečera

Svako zanimanje ima svoje tajne, pa tako ni ono vezano za održavanje i letenje avionima nije izuzetak.


Zaposleni u avijaciji često vole da pričaju i više nego je potrebno, pa je portal Brajt sajd napravio kompilaciju letačkih „ispovesti“ i tajni!

stockphotoportraitofconfidentpilotsgesturingthumbsupincockpitofprivatejet172174163.jpg
Shutterstock 


1. Svi kvarovi se ne popravljaju odmah


Avion, naravno, nikada neće poleteti ako je ugrožena sigurnost putnika. Pre svakog leta detaljno se proveravaju mnoge stvari, ali ako postoje manji problemi koji ne utiču na sigurnost, oni se popravljaju pri sletanju da se ne bi gubilo vreme s odlaganjem letova.


2. Pilot i kopilot jedu različitu hranu


Pilot i kopilot pre leta nikada ne uzimaju isti obrok. Razlog je više nego jednostavan - moguće trovanje hranom. U prevodu, ako se već otruje pilot, bitno je da kopilot bude potpuno zdrav. Ipak, ovo ne praktikiju sve avio-kompanije.

stockphotooverheadnosmokingsignonaplane385058.jpg
Shutterstock 


3. Pravi razlog zabrane pušenja


Uvreženo je mišljenje da je zabrana pušenja na letu povezana sa sigurnošću četa, ali to baš i nije tačno. Naime, nekad se u avionima najnormalnije pušilo i nije bilo nikakvih problema. Pravi razlog je zapravo ekonomske prirode, jer se vazduh u avionu konstantno filtrira, a duvanski dim brže troši filtere i ostalu opremu.

stockphotoairstewardesscheckpassengerticketinairplanecabinsmiling163509389.jpg
Shutterstock 


4. Zaposleni karte plaćaju jeftinije


Da, mnoge avio-kompanije nude svojim zaposlenima (i članovima njihovih porodica) znatno niže cene karata, a ponekad ih dele i besplatno. U principu, često se traži samo plaćanje taksi, dok je let sam po sebi - besplatan!

stockphototouristwomansittingnearairplanewindowatsunsetandusingmobilephoneduringflight528970954.jpg
Shutterstock 


5. Molimo vas, isključite telefon


Ako mobilni telefon ostavite uključen, ne može doći do nesreće. Ipak, to može dovesti do smetnje u prijemu signala, pa piloti mogu ostati uskraćeni za važne informacije od dispečera. Navodno i sami piloti ponekad zanemaruju ovo pravilo, koje svakako treba poštovati.