Razlog ovakvog pakovanja uopšte nije slučajan. U crvenoj mreži pomorandže izgledaju "rumenije", to jest poželjnije, pa je i verovatnoća veća da ćete poželeti da ih kupite.

profimedia0151879625.jpg
Foto: Profimedia

Trgovci se služe trikovima i kad su u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara bela ili zelena mrežica - da su u crvenoj mrežici, bili bi previše narandžasti.

Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće. Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da s većim korpama kupci kupuju 19 odsto više.

profimedia0254567703.jpg
Foto: Profimedia

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlekom i mlečnim proizvodima stave na kraj prodavnice, nadajući se da će kupcima još nešto "zapasti za oko" dok idu ka osnovnim životnim namirnicama koje kupuju svakodnevno.

profimedia0397449747.jpg
Foto: Profimedia

Kurir.rs/Žena/Foto: Profimedia