Ženg Ksiangksiang (Zheng Xiangxiang) je kineska lajvstrimerka, odnosno osoba koja se javlja uživo sa društvene mreže i ima više od pet miliona pratilaca na platformi Douyin (kineska verzija TikToka).

Ona je nedavno prodala više od deset miliona proizvoda u samo sedam dana zahvaljujući neobičnoj taktici ispred kamera.

zheng.jpg
Foto: Printscreen/Youtube

Naime, ona svaki proizvod predstavlja za dve do tri sekunde, baš kao da radi na pokretnoj traci, što joj je omogućilo da zgrne profit od 12,6 miliona evra u tako kratkom razdoblju.

Ženg svojim pratiocima uglavnom predstavlja jeftine artikle, a njen uspeh, tako barem piše portal NextShark, naterao čelnike Douyina da uvedu novo i prodavcima zabrane takav oblik komunikacije s kupcima.

Drugim rečima, više neće smeti da izlažu proizvode uz tako malo informacija pa će svako ko nastavi s takvom praksom ostati bez naloga i pratilaca.

"Privukao me poseban stil prodaje, bez previše priče i vrlo koncizan", izjavila je 30-godišnja korisnica Douyina imena Vei, koja je nedavno od Ženg kupila par cipela od 10 juana (1,27 evra) i torbicu od 6 juana (0,76 evra).

Tome je dodala da su joj proizvodi isporučeni u plastičnim vrećicama i da su cipele izrazito mirisale na jeftin lepak.

"Namera takve prodajne taktike je iskoristiti potrošače. Većina ljudi se ni trudi da zatraži povrat novca za artikle vredne samo 10 do 20 juana, što znači da prodavac neizbežno profitira", pojasnila je Shi Jinyu, 23-godišnjakinja upućena u tajne industrije, čije je reči preneo portal Sixth Tone.

Zanimljivo, portal Sohu u utorak je objavio i kolika je plata asistentima, pa naveo da "stručnjaci za dodavanje kutija" godišnje mogu da zarade 240.000 juana, odnosno 30 hiljada evra, piše Net.hr.

(Kurir.rs)

Bonus video:

00:23
Zarada na Tiktoku Izvor: TikTok