NOVI TREND UKRAŠAVANJA NOVOGODIŠNJE JELKE: Evo zašto se NEĆE SVIDETI starijim generacijama, a u pitanju su OVE DEKORACIJE (VIDEO)
TikTok često otkriva neke nove trendove, a svake godine u predbožićno vreme pojavljuju se razni videi koji daju ideje za ukrašavanje Božićne jelke i doma. Zato ne čudi da se to događa i ove godine, no stvar je u tome da ovogodišnji trend tvrdi da vam za Božićno drvce ne trebaju klasični ukrasi, piše NY Post.
Naime, novi trend su - mašne. Na TikToku je potraga za mašnama za božićno drvce postigla više od 10 milijardi pregleda, a mnogi kreatori sadržaja pohrlili su u svoje lokalne prodavnice kako bi kupili smotuljak satenske tkanine za ulepšavanje svojih grančica.
Tako je influenserka Samanta Miler, umesto da se "bavi gomilom velikih i glomaznih ukrasa", ukrasila je svoje drvce trendi ukrasima. "Dobro je što su mašne vrlo estetične i vrlo popularne u ovom trenutku", rekla je u videu dok se hvalila svojom velikom kupovinom vrpci na Amazonu, držeći se palete boja koja se sastojala od crne i boje slonovače.
Dok su neki kreatori zadržali neutralnost - crnu, belu, zelenu ili sivu boju - i pažljivo izbalansirali svaki čvor na vrhu grane, drugi su se odlučili za monohromatsku Barbi ružičastu ili sezonsku crvenu i upotrebili ukrasne kukice da ih pričvrste na mesto.
Razdragani gledaoci hvalili su prigušeni - ili bolje rečeno, "tihi luksuz" dekor, šaleći se da je "otporan na mačke" i tvrdeći kako je jednostavan, ali sladak. Ovaj trend koncentriše se na minimalističko uređenje drvca, no neki tvrde da to nije poenta i da na jelki trebaju biti raznobojna svetla, da treba biti natopljena šljokicama, a ispod nje treba biti neusklađeni papir za zamotavanje darova, kako bi nas zaista podsećala na detinjstvo. Bez obzira na to kako mlađa generacija ukrašava svoje drvce, više ih se ipak odlučuje za klasiku, nego za nešto moderno.
Prema anketi britanske agencije za opremanje doma B&Q, gotovo četvrtina generacije Z preferira pravo drvce. Neki čak žele i da poseku vlastito drvce ili odaberu i kupe jedno iz mnoštva, sa željom prepoznatljivog božićnog mirisa bora, smreke ili jele u svom domu. Na primer, čak 65% starije generacije radije bira veštačko drvce. "Bilo je zanimljivo videti kako se pojavljuje generacijska podela kada je u pitanju njihov izbor drvca uoči velikog dana", izjavila je voditeljka iz B&Q-a, Mairi Devlin. "Za mnoge, odabir vašeg drvca označava početak parznične sezone i oživljava čaroliju Božića."
Istraživanje je takođe pokazalo da neverovatnih 31% odraslih ukrašava poput Kardašijanki, postavljajući dva ili više drvca u svoj dom, dopuštajući varijacije u ukrasima i estetici od sobe do sobe. Na taj način ljudi mogu "osetiti božićni duh u celoj kući", rekla je Džen Deri, dizajnerka interijera i direktorka prodaje u Balsam Hilu koja nije bila povezana s istraživanjem. "Takođe vidimo tematska drvca, s pomno odabranim ukrasima koji služe kao središnja tačka za druge ukrase", dodala je.
(Kurir.rs/NY post/Večernji.hr)
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana