Ne sudite o ženi po odeći
Žene su svedene na objekte - sve je češći zaključak modernog društva u kom su seksi reklame, obnažena tela na bilbordima i fokusiranje na izgled postali kulturna norma.
Neki smatraju da je visina štikle ili dubina dekoltea karakteristika promiskuitetnih žena, međutim, reklamna kampanja „Zemlja žena“, kompanije „Majami ad skul Jurop“ iz Hamburga, skreće pažnju na brojne predrasude kojima su dame izložene, naročito zbog odeće i obuće koje nose. Poruka koja je poslata je jasna i glasi: „Ne merite vrednost žena po njihovoj garderobi jer one vrede mnogo više od krpica koje vidite na njima.“
Fotografije koje donosimo prikazuju samo neke predrasude povezane s dubinom dekoltea rangirajući žene od konzervativne, staromodne, dosadne, vrckave, kokete, „one koja to traži“, lake i kurve. Na isti način se žene svrstavaju u kategorije prema visini štikli i dužini suknje. Izradu fotografija i njihov dizajn potpisuje studentkinja Tereza Vloka.
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)