Samopouzdanje, ljubaznost i osmeh su najlepše stvari koje jedna devojka može da ima, rekla je Ema Vebli

"Viktorijas sikret" promovisala je prošle godine kampanju "Savršeno telo". Njene zvezde su bili anđeli ove modne kuće. Neki su manekenke okarakterisali kao prelepe, neki kao premršave.

U drugoj grupi ocenjivača je poznati brend veša za krupnije dame "Curvy Kate", koji je na upečatljiv način odgovorio važećim standardima lepote.

Reakcija na kampanju "Viktorijas sikret" bile su burne, 27.00 ljudi je potpisalo peticiju na "Change.com" tražeći izvinjenje poznate modne kuće. Akciji koju je pokrenulo troje studenata "Curvy Kate" je dao najlepši završetak. Ovaj brend je za svoje zvezde odabrao žene "svih oblika i veličina".

Promotorke nove kampanje su finalistkinje godišnjeg konkursa "Curvy Kate" , koji ova kuća svake godine pokrene na internetu.

Top 10 žena ovog konkursa poručuje: "Savršeno telo, svako telo je lepo".

"Samopouzdanje, ljubaznost i osmeh su najlepše stvari koje jedna devojka može da ima", rekla je Ema Vebli, učesnica kampanje.

Pobednica konkursa postaje novo lice "Curvy Kate", potpisuje jednogodišnji ugovor sa ovom kućom, dobija putovanje Mediteranom i novčanu nagradu od 1.300 evra.

viktorija-sikret-savrseno-telo.jpg
Printskrin 

Žena