Oni koji su pojeli kolač pre odlaska u kupovinu skloniji su kupovini više hrane s većom količinom kalorija, a oni koji su pojeli komad jabuke kupili su 25 odsto više voća i povrća

LONDON - Da bi otkrili koliko zdrav obrok pre odlaska u prodavnicu podstiče kupce na kupovinu zdrave hrane, naučnici britanskog Univerziteta Kornel sproveli su eksperiment u kome su analizirali kako ono što ljudi jedu pre šopinga utiče na odabir namirnica.

Tokom istraživanja su došli su do zaključka da sve zavisi od toga šta se jede pre odlaska u kupovinu.

Naime, oni koji su pojeli kolač pre odlaska u kupovinu skloniji su kupovini više hrane s većom količinom kalorija, a oni koji su pojeli komad jabuke kupili su 25 odsto više voća i povrća.

Zato stručnjaci i prehrambene prodavnice savetuju da podstiču ljude na zdraviju ishranu i da im pre ulaska u prodavnicu ponude komadiće voća i povrća.