Ako tek započinjete svoju karijeru, ili ste već odavno zaposleni, mesta za napredak uvek ima. Konkurencija je često velika i dobrodošao je svaki savet koji nam može pomoći da poboljšamo svoj učinak na radnom mestu.

Ovih 7 saveta vam mogu biti od velike koristi da vašu karijeru podignete na bolji novo

Kritike - Doći će vrijeme kada ćete morati naučiti prihvatiti kritiku. Izvjesno je da neće svaka kritika biti dobronamjerna, ali većinu ćete moći nekako iskoristiti za napredak na radnom mjestu.

Timski rad - Možda mislite da sve najbolje možete sami, ali vaš nadređeni verojatno ne misli tako. Svaki šef želi zaposlene koji znaju da rade u timu i daju bolje rezultate nego što bi ih pružila jedna osoba.

Vreme - Moraćete savladati upravljanje vremenom, kojeg je sve manje. Jako je važno da sve svoje zadatke obavljate na vreme. Lakše zadatke rešavajte kada imate manje energije, a one teže kada ste puni elana.

Kulturno odbijanje - Iako se trudite uvek biti kolegama na usluzi i pomoći im kada su u problemu, ubrzo ćete shvatiti da ne možete uvek imati vremena za svakoga. U takvim okolnostima u redu je reći "ne", ali na pristojan i kulturan način.

preduzetnici-kompanije-posao-ideje-takmicenje.jpg
Shutterstock 

Javni govor - Većina ljudi ima tremu kada treba govoriti pred publikom, ali važno je da što pre shvatite da vas u životu čeka puno takvih situacija. Što se pre rešite straha, biće vam lakše. Obavezno vežbajte pred ogledalom ili prijateljima, strah će s vremenom nestati.

Pregovaranje - U životu morate znati pregovarati kako biste sebi osigurali neke stvari. Ipak, kada to budete radili, pokažite stav i odlučnost, ali na prijateljski način.

Pristupačnost - Kako biste napredovali, morate imati kontakte, a njih ćete ostvariti razgovorom s različitim ljudima, čak i onda kada niste raspoloženi za tako nešto. Nikad ne možete znati kada će vam neko zatrebati.

kompjuter-racunar-posao-biznis.jpg
Shutterstock