Žene i ogledalo imaju jedan poseban odnos o kojem bi se mogle napisati knjige, no činjenica je da je čak polovina žena nezadovoljno svojim izgledom, što je naeralo britansku vladu da pokrene kampanju za samouverenost žena.

Čak 88 posto žena veruje da je osnova samouverenosti dobar izgled, tako da je više nego očito da postoji velik broj žena s niskom samoupouzdanjem, što razorno deluje na njihove živote.
Kampanja je pokrenuta kako bi se vizija lepote koju provlači kroz kulturu i medije promenila i da spoljni izgled više ne bude glavni faktor koji gradi samopouzdanje, već osećaj da ste zadovoljni sami sa sobom.
Najviše žena počinje imati problema sa samopouzdanjem kad uđe u četrdesete, jer se tada teško mogu porediti s mlađim ženama, a upravo je to doba kad je potrebno prihvatiti svoje telo i promene na njemu s veseljem i mirom.
Za sve je kriva, naravno, kozmetička industrija koja svojim promovisanjem večne mladosti ostavlja negativne posledice na psihu žena koje bi trebale koristiti njihove proizvode.