Verovatno, kao i mnogi, imate nebrojeno mnogo obaveza? Možda sanjate o pokretanju sopstvenog biznisa, pisanju knjige, učenju nekog stranog jezika ili usavršavanju. Ili možda želite da očistite garažu, sredite papire, popravite ogradu... Možda planirate da krenete na vežbe, jogu, šetnju... Ali jednostavno ne stižete.

Predstavljamo vam 4 saveta uz pomoć kojih možete bolje da organizujete svoje vreme.

Iskoristite prve sate

Koliko ste puta sebi rekli da ćete početi sa pisanjem kada završite ostale poslove? I koliko puta ste stigli do kraja dana bez energije za takve poslove. Koliko puta se pojavilo nešto neočekivano i ukralo vam vreme koje ste trebali da posvetite radu na tom cilju?

Jedno od lakših rešenja tog problema koje se nameće je da uzmete prvi sat svoga dana i posvetite se tome. Sve drugo može da sačeka jedan sat.



Planirajte unapred

Ako nemate vremena za čišćenje garaže ili prikupljanje informacija o pokretanju biznisa, otvorite kalendar i pogledajte nekoliko nedelja unapred i rezervišite datum za tu stvar. Shvatite tu belešku vrlo ozbiljno, kao npr. da idete na odmor ili vas je neko zamolio da volontirate na lokalnom događaju. Ako vas bilo ko traži da nešto odradite tog datuma odgovorite da ste zauzeti.


Pitajte prijatelje

Niko ne može sve sam, a tada prijatelji i porodica uskaču!
Nemojte da se bojite da pitate za pomoć kada vam je potrebna. Većini ljudi će biti drago što mogu vam pomognu. Zbog toga slobodno pitajte prijatelja da vam pripazi na decu dok pravite svoj poslovni plan. Neka muž skuva večeru dok ste vi u teretani.



Iskoristite snagu volje

Uspeli ste da pronađete vremena, ali nemate volje da radite na onome što se zamislili? Velike su šanse da bez obzira koliko nešto želite, postoji mogućnost da nemate snage da to i obavite. U takvim trenucima radije ćete odgovarati na mejlove, gledati televiziju ili spavati, a upravo tada treba da nastupi snaga volje. Naterajte se, jer to je jedini način da zaista uspete.