NE SHVATAJU VAS OZBILJNO NA POSLU? Postoje 4 BITNA razloga zašto je tako!
Imate osećaj da vas kolege doživljavaju kao devojku kojoj se baš i ne mogu poveriti odgovorni zadaci i pitate se zašto?
Vaše detinjasto oblačenje, kao i još nekoliko fakotra krivi su zato što vas shvataju neozbiljno. Mi vam pomažemo da se pokažete bolje i ispravite greške.
1. Pričate u umanjenicama
"Zvao te mužić". "Imam idejicu". "Iskrsnuo je problemčić". Osim toga, poslovne mejlove završavate emotikonima. Slatkast govor, kao i dopisivanje, ne priliče komunikaciji u kancelariji, pa zbog njih ostavljate dojam nezrele osobe.
2. Mejlovi su vam šlampavi
Pišete nepotpune ili kratke rečenice, zaboravljate slova, zareze, tačke, grešite kada pišete tuđa imena i prezimena... Ili ukratko, ostavljate utisak da ste površni i nemarni.
3. Niste sigurni u svoj rad
Svako malo "žicate" kolege da vam kažu mišljenje u vezi nekog vašeg projekta. Takođe, svakodnevno ih njima gnjavite, a nije baš da ste juče došli na tu poziciju. Morate izgraditi samopouzdanje i početi da stojite iza svojih poslovnih odluka.
4. Kasnite
Sa rokovima, na poslovne sastanke, sa mejlovima...Kašnjenje je u poslovnom svetu nedopustivo, pa makar vas šefica zamolila da joj za deset minuta donesete kafu.
cosmopolitan.hr
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore