Parfem je razlog zbog kog se većina žena oseća lepo čak i kada nema trunku šminke na sebi.

Postoji i princip nanošenja parfema koji mnogima nije poznat. Parfem ne miriše isto na različitim osobama zbog tipa kože, kao i načina na koji se nanosi.

1. Nanesite hidratantnu kremu

Namažite se losionom i hidrirajte predeo kože na koji želite da nanesete parfem. Vlažna koža duže drži postojanost mirisa.

profimedia0082064974.jpg
Foto: Profimedia

2. Parfem nije dobar za vašu kosu

Žene često prskaju parfem i na svoju kosu. Međutim, veliki broj parfema sadrži alkohol, pa, ako se često nanosi, kosa se može isušiti.

3. Ne trljajte zglob o zglob

Umesto toga ga prsnite na zglob i ne dirajte, jer se inače brže gubi miris.

4. Možete pojačati miris parfema

Umesto da ga prskate po celom telu, stavite ga samo na određena mesta tela. To su delovi gde krv najviše pulsira - na ručnim zglobovima, na unutrašnjem delu laktova, iza ušiju, po vratu.

profimedia0349365321.jpg
Foto: Profimedia

5. Isti parfem se može različito osećati na dve osobe

Ovo se dešava zbog različitih tipova kože. Znoj, okruženje i režim ishrane igraju veliku ulogu u tome kako parfem može mirisati na vašoj koži.

6. "Odmorite" nos

Kad isprobavate parfeme u prodavnici, izbegavajte da u nizu pomirišete više od tri različita. Da biste ovo izbegli, možete da duboko udahnete u svoju majicu ili posudu sa zrnevljem kafe.

7. Parfemi danas najčešće nisu napravljeni od pravog cveća

Zbog masovne proizvodnje, danas se uglavnom koriste sintetički mirisi. Pozitivna strana ovoga je da je ovom praksom parfemu dupliran rok trajanja.

profimedia0340434495.jpg
Foto: Profimedia

8. Pojedini mirisi poseduju životinjske sastojke

Ovi sastojci su sintetički, i mnogi uključuju fekalije ili analne žlezde divlje mačke civet.

9. Naučno je dokazano da mirisi mogu da nas oraspolože

Nanesite jedan koji sadrži lavandu i osetićete smirenost, dok citrus oživljava čula.

10. Muški mirisi nisu samo za muškarce

Jedna trećina prodatih parfema kupuju žene. Nema mnogo toga konkretnog muževnog ili ženstvenog u određenom parfemu, već je sve u načinu na koji se predstavlja i nosi.

profimedia0425685508.jpg
Foto: Profimedia

Kurir.rs/K.Đ/Telegraf, Foto: Profimedia