Dok muški znak ima pantalone, ženski znak je u haljini, a to bi sada moglo biti pomalo zastarelo i ograničavajuće.

Kompanija iz Arizone, kao deo kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech".

profimedia0466842658.jpg
Foto: Profimedia

Tania Katan tvrdi kako trougao koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebalo da predstavlja haljinu.

Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.

"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz kompanije.

Kampanji ''Nikad nije ni bila haljina'' cilj je pokrenuti razgovore o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije reč samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u mnogim zanimanjima.

profimedia0426322289.jpg
Foto: Profimedia

Kurir.rs/Vecernji.hr/Foto: Profimedia