Kloi Hejms ima tek 18 godina i za sebe kaže da je sponzoruša. Ona studirapsihologiju, a trikove primjenjuje i na muškarcima koji je finansiraju, zasipaju dizajnerskim torbama, parfemima, novcem.. Ona na to gleda kao na poslovni projekat koji joj omogućuje da plaća svoje skupo školovanje.

Osim što puno uči, ona posvećuje i mnogo vremena muškarcima koji je finansiraju, pa skoro nikad nema rupu u rasporedu. Naime, Kloi ima čak 6 sponzora i vrlo detaljno razrađen odnos i potraživanja koja od njih.

Svaki od sponzora 'dužan' je da joj plaća od 1.500 do 3.000 funti , vodi je u šoping, za posebne prilike joj poklanja željene poklone, vodi je na večere u vrhunske restorane i na odmore na daleke lokacije - poput Las Vegasa ili Azije.

Svakog meseca se s njima viđa zavisno o rasporedu koji ima na univerzitetu, jer kaže da joj je obrazovanje ipak na prvom mestu i motiv zašto uopšte ima sponzore, a pokloni i putovanja su samo slatki dodatak. Kloi se ne brine oko toga što radi, a iako to nije otkrila svojoj porodici, prijatelji je podržavaju i ona to opisuje kao "neverovatno nagrađujući" posao koji joj omogućava lep život kao studentkinji.

Svakog sponzora viđa od 2 do 4 puta mesečno.

- Tokom letnih praznika odlučila sam da se bavim time, prvo jer mi je bio potreban novac i to mi se činila kao jako atraktivna opcija - kaže. Opisujući svoje dogovore s muškarcima sa kojima se sastaje na jednoj web straniciobjasnila je:

'Obično tražim adekvatnu mesečnu naknadu kako bih mogla da finansiram svoj životni stil. To varira od 1.500-3.000 funti mesečno po sponzoru'.

'Zauzvrat, pružam izvrsno druženje i viđam svakog svog sponzora od dva do četiri puta mesečno. Govoreći o svojim poklonima, nastavila je: 'Nagomilala sam luksuzne predmete, uključujući brojne dizajnerske torbe, cipele, satove, odeću i nakit'.

'Odnosi su striktno platonski' Kao najbolji deo svog stila života opisuje finansijsku slobodu. Kao najgori, ističe, predrasude drugih ljudi koji ne razumeju kako i zašto to radi.

- Svi aranžmani su mi potpuno platonski i zasnivaju se isključivo na druženju. U budućnosti bih volela da imam pravu vezu i zaljubim se, ali ne u nekoga ko mi je sponzor - ističe.

Opisujući svog tipičnog sponzora, kaže da on ima između 35 i 50 godina, a najvažniji mu je motiv da bude više u društvu s lepom ženom, kao i da se stvarno druže. Kaže da od njih puno toga uči,posebno o poslu i međuljudskim odnosima.

Kao pokretač razgovora s njima obično koristi rečenicu kao što je 'Reci mi jednu iznenađujuću činjenicu o sebi'. Kaže da joj to omogućuje bolje i brže upoznavanje i odlično probija led u komunikaciji.

Na stranicama za traženje sponzora, atraktivne i liberalne mlade žene mogu "zaraditi" džeparac koliko žele, a sve se svodi na odnos bez obaveza. Ipak, Iako se ističe da se*s nije obavezan deo odnosa, većina muškaraca koja plaća te devojke, ipak njemu teži.

profimedia0468478764.jpg
Foto: Profimedia

Kurir.rs/Daily mail/Foto: Printscreen/Facebook