Novi logo novosadske Neoplante kreirao Leskovčanin!
“I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad”, ime je nagradnog konkursa za izradu novog kreativnog rešenja – logotipa, koji je 1. marta raspisala kompanija Neoplanta. Na ovaj način su želeli da učvrste vezu sa Novim Sadom, gradom čiji latinski naziv nose. U konkursu su mogli da učestvuju svi punoletni građani Srbije, pa je na njihovu adresu stiglo preko 250 kreativnih rešenja. Ipak, najbolje rešenje stiglo je iz Leskovca, grada koji je od Novog Sada udaljen 365 km, iz dela Srbije koji se razlikuje od Vojvodine po geografskim obeležjima, običajima, navikama, stilu života.
Pobednik konkursa Dušan Kitanović, grafički dizajner iz Leskovca, pokazao je da veoma dobro razume i poznaje Novi Sad i vojvođanski način života. Njegov dizajn sadrži tri elementa: “Pijani sat” sa Petrovaradina, Žeželjev most i ravnu liniju, kao simbol ravnice. Dušan razume kakvo je uživanje gledati na grad i Dunav sa Petrovaradinske tvrđave i šta ona predstavlja za sve Novosađane. Kakav su gubitak pretrpeli za vreme bombardovanja 1999. godine, kada je porušen Žeželjev most i kakvu nadu vide u novom mostu preko moćnog Dunava. Upravo taj spoj tradicije i istorije, Dušan je ispreplitao sa simbolom novog vremena i nepobedivošću duha svih Novosađana i Vojvođana. Zato je stručni žiri doneo odluku da baš njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol Neoplante.
Elementi koje je Dušan spojio u ovo sjajno rešenje, savršeno oslikavaju sve vrednosti za koje se zalaže Neoplanta. To su, pre svega, spoj znanja i veština u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina koje su njihovi preci sa raznih prostora doneli u Vojvodinu, razvoj i primena novih tehnologija kako bi dobili najkvalitetnije proizvode za bogatu trpezu domaćina širokog srca, briga o ljudima, jer samo tako mogu ponosno da nose ime svog grada.
Nagrada od 3.000 evra, koju je Dušan Kitanović iz Leskovca osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena. Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta
Važno je da se napomene da je bilo mnogo sjajnih rešenja i da je stručni žiri imao zaista težak zadatak, ali to nam pokazuje koliko je cela Srbija zemlja kreativnih mladih ljudi koji imaju šta da pokažu. Neoplanta se zahvalila svim dizajnerima na odličnim predlozima, koji će, kako veruju u kompaniji, imati prilike da pokažu svoje znanje i kreativnost u nekim budućim konkursima.
Promo tekst
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti