SUPERHERO – NOVA ONLAJN PLATFORMA ZA DONACIJE I NOVI MODNI BREND!
Kompanija Mastercard je pokrenula je novi društveno odgovorni projekat “Biti nečiji superheroj. Neprocenjivo.”, kako bi doniranje učinila jednostavnijim, bržim i održivim, U pitanju je platforma Superhero, koja predstavlja nov način doniranja za organizaciju NURDOR kroz modernu e-platfromu za doniranje - superhero.rs
U želji da dodatno približi važnost pomaganja drugima, različitim ciljnim grupama, a posebno mladima, osmišeljen je Superhero modni brend, specijalno kreiran za ovu svrhu i proizveden u Srbiji, koji će biti dostpun samo preko online shop-a. Onjaln platforma superhero.rs, u čijem je koncipiranju i razvoju sa svojim partnerima učestvovao Mastercard predstavlja za organizaciju Nurodor izuzetno važan kanal za doniranje. Sada, na održiv i jednostavan način može da prikupljaju dodatna sredstva za aktivnosti kojima se bave, a pre svega za lečenje i oporavak dece obolele od raka.
Superhero je modni brend koji može da se kupi samo plaćanjem preko onlajn platforme, i koji treba da podstakne ljude na novi koncept doniranja - koji će sve one koji ga budu nosili pretvoriti u superheroje, jer se novac od prodaje usmerava za Nurdorove redovne aktivnosti.
Superhero je atraktivan modni brend, ali za razliku od drugih brendova, ima važnu misiju – da one koji ga budu nosili učini superherojima koji umesto supermoći koriste svoje srce i na taj način pomažu malim superherojima.
Prva Superhero kolekcija dostupna je na platformi superhero.rs i napravljena je u ograničenoj količini, što će biti praksa i za ubuduće. Namenjena je svim generacijama, i može se uklopiti u najrazličitije stilove odevanja. Prvu kolekciju čini ukupno 11 artikala, urađenih od najkvalitetnijeg pamuka, modernih krojeva, svedenih boja i čine je: majice, duksevi, polo majice, tunike, sa jednostavnim printovima, različitih ispisa SUPERHERO.
Razvojem superhero.rs platforme nastavlja se uspešna saradnja kompanije Mastercard i udruženja Nurdor, započeta 2019. godine kada je kroz tržišnu kampanju za beskontaktna plaćanja kompanija obezbedila 250.000 evra za izgradnju nove Nurdor Roditeljske kuće.
Platformu i kolekciju su zajedno sa kompanijom Mastercard podržali i partneri AIK banka, McCann Beograd, Drive agency, Gampo i Bex kurirska služba.
Superhero platformu i kolekciju su prodržale brojne javne ličnosti među kojima su: bend Buč Kesidi, DJ Tijana T, voditelji Zoran Kesić, Galeb, Nikačević i Boško Jakovljević, košarkašica Nataša Kovačević, reper Mikri Maus (Prti Bee Gee), street art umetnica TKV i mnogi drugi…
#bitinecijisuperheroj @nurdor_srbija @mastercardrs
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore