Kada se žene i kupovina spoje, stvara se harmonija. U tim trenucima, žena oseća da je na svom terenu, neretko zna napamet gde stoji koja namirnica.

Međutim, kada je reč o muškarcima i kada suprug treba da obavi odlazak u kupovinu, neizostavno se javlja onaj komični momenat kada se čini da izvesna amnezija obuzima njihov um, a njihov fokus postaje poput peska koji prolazi kroz prste. Da skratimo priču, pojedini muškarci od tri altikla iz prodavnice često zaborave dva ili jedan pogrešan kupe.

Da bi izbegla ovu uobičajenu pojavu, jedna mudra žena je svom muškarci nalepila pakovanja artikli, ali bukvalno. Nije napisala nego nalepila.

Ona je svojoj boljoj polovini priredila nešto što bi se moglo nazvati umetnošću organizacije. Umesto samo nabrajanja namirnica, ona je odlučila da kreira pravi spektakl vizuelne komunikacije. Nije dovoljno samo pisati, niti samo crtati, ona je ujedinila ove dve veštine i stvorila jedinstvenu prezentaciju koja bi mogla da zadivi i najveće skeptike.

Njen pristup je bio genijalan. Umesto običnih reči i simbola, ona je zalepila cele komade hrane na papir. Da, doslovno. Tu su bili toalet papir, krompir, voćni pire, limun krastavac, i svega ostalog što je potrebno za obrok. Tako je njen muž bio suočen s vizuelnim izobiljem koje je nemoguće ignorisati.

Jedna gospođa je podelila svoje iskustvo u komentaru.

muzevi-tvit2.jpg
Printscreen/Tviter 

Dok je druga imala veoma kritički stav.

muz-tvit.jpg
Printscreen/Tviter 

Kroz taj vizuelni podsticaj, ona je uspela da izazove osećaj želje u svom mužu. Njegove oči su se spojile s tim umetničkim delom i njegov mozak je bio podstaknut na akciju. Sada je svaka namirnica bila jasno vidljiva, a zaborav je postao stvar prošlosti.

I naravno, kupovina je bila uspešna!

(Kurir.rs/NaŽena)

05:11
"DOŠLO MI PET ŽENA S KANCEROM, TRI SU IMALE UREDAN PAPATEST" Ginekolog upozorio na opasnu infekciju koja pogađa i mlađe žene Izvor: Kurir TV